طراحی و تولید بسته‌های بازی برای گردشگری و تفریح / بازی‌های کودکانه در قاب «باهم بهتریم»

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: بسته‌های بازی باهم بهتریم با موضوع گردشگری و تفریح و حس نوستالژیک بازی‌های قدیمی و سنتی ایران اسلامی، طراحی شد.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در حوزه تولید بسته‌های بازی «باهم بهتریم» اظهار کرد: بر اساس موازین اسلامی و فرهنگی کشور، خانواده به عنوان یکی از ارکان مهم پایداری در اجتماع و جامعه محسوب می‌شود که این موضوع نه تنها به‌طور ویژه در دین مبین اسلام، بلکه از دیدگاه کارشناسان و دانشمندان مسائل اجتماعی و جامعه‌شناسی به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه به‌شمار می‌رود.

وی افزود: رواج مصرف روزانه از شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های روز دنیا، اهمیت توجه بر نقش محوری خانواده در جامعه را مد نظر قرار داده است و با توجه به این موضوع با رجوع به سنت گذشتگان در مبحث سرگرمی و تفریح، شاهد بازی‌های متنوع جمعی زیادی هستیم که در یاد و خاطر بسیاری از مردم همچنان پابرجا است و همه روزه خاطرات آن را در کنار یکدیگر مرور می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و گردشگری در رویکردهای جدید شرکت مد نظر قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به این موضوع، طراحی بازی‌های بومی بر اساس ذائقه مخاطب ایرانی و با توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی کشور و جهان‌شهر اصفهان در دستور کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان قرار گرفت.

وی با اشاره به طرح این موضوع به عنوان مسئله و برگزاری اتاق فکر به منظور الگوبرداری صحیح در تأمین اوقات فراغت، تصریح کرد: ضروری بود برای استحکام بخشیدن به فرهنگ خانواده و تقویت زندگی جمعی آداب و فرهنگ گذشتگان را در حوزه تفریح و سرگرمی سرلوحه خود قرار دهیم که با برگزاری جلسات مختلف اتاق فکر طراحی و تولید بسته‌های تفریحی و سرگرمی «باهم بهتریم» مورد توجه قرار گرفت و با همکاری یکی از مجموعه‌های دانش‌بنیان این فرایند تسهیل شد.

ساکت در تشریح بسته‌های بازی «باهم بهتریم» خاطرنشان کرد: در طراحی این بسته، توجه به استفاده و ترکیب خلاقانه بازی‌ها مد نظر قرار گرفته است و بازی هفت‌سنگ، فرفره، یویو، منچ، تیله و بازی قدیمی «یه قل دو قل» در این بسته به چشم می‌خورد، همچنین دفتر یادبود ثبت اوقات خوش و خاطره‌انگیز نیز از جمله دیگر موارد تهیه شده در این بسته به‌شمار می‌رود.

وی افزود: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان در نظر دارد با بسته‌های فرهنگی تفریحی «باهم بهتریم» لحظات هرچند کوتاه از بازی‌های قدیمی و هویتی را برای مردم به ارمغان آورد و بتوانیم بیش از پیش در کنار هم بودن را ارج نهیم.

کد خبر 582750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.