بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

بیت کوین سطح ۲۱ هزار دلار را از دست داده و مجدد به محدوده ۲۰ هزار دلار نزدیک شده است، طی روزهای آتی احتمال از دست رفتن سطح ۲۰ هزار دلار و افت تا محدوده ۱۸ هزار دلار برای این رمزارز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها دیگر رنگ و بوی گذشته را ندارد، شاخص ترس و طمع در محدوده شش واحد قرار گرفته و بیانگر وجود ترس شدید در بازار رمزارزها است، ارزش بازار به محدوده ۸۶۹ میلیارد و حوزه دیفای به ۳۹ میلیارد دلار کاهش یافته است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار و ۵۱۳ دلار

تغییرات: افت ۰.۴۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۸۱ دلار

تغییرات: افت ۰.۶ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۱۲ دلار و ۸۹ سنت

تغییرات: افت ۱.۱۵ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۸۶ دلار

تغییرات: افت ۱.۱۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۲۰ دلار

تغییرات: افت ۲.۱۶ درصدی

سولانا (SOL): ۳۰ دلار و ۲۵ سنت

تغییرات: افت ۰.۹۰ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۵۶۸ دلار

تغییرات: رشد ۰.۸۸ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۲۳ سنت

تغییرات: رشد ۰.۸۹ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۰۳ دلار

تغییرات: کاهش ۱.۵۲ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۵ دلار و ۹۲ سنت

تغییرات: افت ۱.۴۶ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

حمایت: ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۲۶ و ۳۰ هزار دلار.

پیش بینی: به نظر می‌رسد جدال خریداران و فروشندگان بر سر حفظ سطح ۲۰ هزار دلار است، با وجود شرایط نامساعد در بازار رمزارزها همچنان سطح ۲۰ هزار دلار حفظ شده است و تا زمانی که بیت کوین بالای این سطح است نمی‌توان پیش بینی ریزش مجدد داد اما در صورتی که از دست برود احتمال افت تا محدوده ۱۸ هزار دلار وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

ارزش بازار حوزه دیفای

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

‌شاخص ترس و طمع بیت کوین

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

روند شاخص ترس و طمع

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

اخبار بازار رمزارزها

بری سیلبرت به خرید بیت کوین ادامه می‌دهد

بری سیلبرت (Barry Silbert)، مدیرعامل شرکت بزرگ دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group)، با اعلام اینکه در حال خرید بیت کوین است، روحیه معامله‌گران ارزهای دیجیتال را تقویت کرده است. سیلبرت معتقد است که معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال به حداکثر درد قابل‌تحمل خود رسیده‌اند. او گفته است که استراتژی مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، را در پیش گرفته و با وجود ضررهای شدید، سرمایه‌گذاری خود را دو چندان کرده است.

شرکت جنسیس معاملات خود را احتمالاً با صندوق تری اروز کپیتال منحل کرده است

مایکل مورو (Michael Moro)، مدیرعامل شرکت جنسیس تریدینگ (Genesis Trading)، تأیید کرده است که این شرکت معاملات خود با یکی از شرکای بزرگش را در این هفته منحل کرده است. اگرچه او نام طرف مقابل را ذکر نکرده، اما احتمالاً به صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital) اشاره می‌کرده است. گفتنی است که در این هفته مشخص شد صندوق سرمایه‌گذاری تری اروز کپیتال به‌دلیل سقوط بازار ارزهای دیجیتال با مشکلات نقدینگی زیادی مواجه شده است.

درخواست قانون گذاران آمریکایی برای بررسی مزایای استخراج ارزهای دیجیتال

قانون‌گذاران آمریکایی از سازمان محفاظت از محیط‌زیست این کشور خواسته‌اند که مزایای بالقوه استخراج ارزهای دیجیتال را بررسی کند.

۱۴ سناتور و نماینده مجلس آمریکا نامه‌ای را به سازمان محفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده (EPA) ارسال کرده و در آن از مزایای استخراج ارزهای دیجیتال تعریف کرده‌اند. در این نامه، قانون‌گذاران آمریکایی از جمله سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، از سازمان مذکور درخواست کرده‌اند که تأثیر بالقوه استخراج ارزهای دیجیتال را بررسی کند و نوآوری‌های آن را با توجه به نگرانی‌های زیست‌محیطی موجود به تعادل برساند. این گروه ادعا کرده‌اند که استخراج ارزهای دیجیتال می‌تواند اثر تثبیت‌کننده قابل‌توجهی بر شبکه‌های انرژی داشته باشد.

روسیه قصد دارد خودش را برای استخراج ارز دیجیتال با گاز سوزاندنی آماده کند

شرکت بزرگ گازپروم نفت (Gazprom Neft) که در روسیه قرار دارد، قرار است با شرکت بیت‌ریور (BitRiver)، بزرگترین تأمین‌کننده خدمات استخراج ارز دیجیتال در روسیه، همکاری کند. گازپروم نفت در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) رسماً اعلام کرد که برق موردنیاز مراکز داده شرکت بیت‌ریور را تأمین خواهد کرد. بیت‌ریور نیز قرار است زیرساخت‌های دیجیتالی مبتنی بر میدان‌های نفتی گازپروم نفت را برای ارائه خدمات استخراج ارزهای دیجیتال از گاز سوزاندنی توسعه دهد.

کف بیت کوین ۱۴ هزار دلار است

ونچرفاوندر (Venturefounder)، یکی از محبوب‌ترین تحلیلگران ارزهای دیجیتال در توئیتر، گفته است که سرعت سقوط بیت کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار او را کمی شگفت‌زده کرده، اما با توجه به شرایط اقتصادی کلان این امر منطقی بوده است. او فکر می‌کند کف بیت کوین ۱۴,۰۰۰ دلار است و حتی اگر قیمت بیت کوین بیش از این کاهش یابد، مدت زیادی طول نمی‌کشد و سریع صعود می‌کند. ونچرفاوندر گفته است که وقتی بیت کوین به این هدف برسد، هر چیزی را که دارد می‌فروشد و در بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند.

محدودیت‌های برداشت پلتفرم فین‌بلاکس باعث نگرانی کاربران آن شده است

پلتفرم سهام‌گذاری ارز دیجیتال فین‌بلاکس (Finblox) اعلام کرده که این شرکت در حال ارزیابی تأثیر وضعیت شرکت ارز دیجیتال تری‌اِی‌سی (3AC) بر نقدینگی خود است. فینبلاکس تأکید کرده که قرار است توزیع پاداش خود را برای همه کاربرانش متوقف کند و محدودیت برداشت ماهانه خود را به ۱,۵۰۰ دلار کاهش دهد. بسیاری از کاربران فین‌بلاکس از این خبر ناامید شده‌اند و از آن خواسته‌اند تا درمورد محل استقرار دارایی‌هایشان شفاف‌تر و صادق‌تر باشد.

بنیان‌گذار کاردانو هفته آینده در مقابل اعضای کمیته کشاورزی کنگره ایالات متحده صحبت خواهد کرد

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار شرکت اینپوت اوتپوت گلوبال (Input Output Global) و شبکه کاردانو، در توئیتر اعلام کرده که دعوت‌نامه‌ای رسمی برای صحبت در مقابل کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان ایالات متحده دریافت کرده است. او در این این جلسه که قرار است در ۲۳ ژوئن (۲ تیر) انجام شود، درباره صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال صحبت خواهد کرد. گفتنی است که جلسه مذکور از طریق شبکه اجتماعی یوتیوب به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

آرتور هیز: آلت کوین‌ها ممکن است طی هفته‌های آتی ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست بدهند

آرتور هیز (Arthur Hayes)، مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس، گفته است که وضعیت نقدینگی بازار ارزهای دیجیتال در نیمه دوم سال و احتمالاً در آغاز سال ۲۰۲۳ با مشکل مواجه می‌شود. او همچنین اعتراف کرده که پیش‌بینی‌های گذشته او، مبنی بر اینکه اتریوم تا ۱,۵۰۰ دلار و بیت کوین تا ۲۵,۰۰۰ دلار کاهش می‌یابند، اشتباه بوده است. علاوه بر این، او توضیح داده که آلت کوین‌ها ممکن است نیمی دیگر از ارزش خود را در هفته‌های آینده از دست بدهند. گفتنی است که هیز پیش‌بینی‌های اخیر خود را بر اساس تمایل فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره انجام داده است.

نقشه بازار

بیت کوین به کمتر از ۲۰ هزار دلار رسید

کد خبر 582661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.