۲۲ ورودی بازار بزرگ اصفهان مسدود می‌شود

مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: بازار بزرگ اصفهان ۲۴ ورودی دارد که تا ۱۰ روز آینده مسیر ۲۲ ورودی آن با قراردادن در مسدود می‌شود، همچنین در مسیر ورودی بازار "هندوها" و "قلندرها" مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی مستقر می‌شوند.

حمید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طول بازار بزرگ اصفهان هشت کیلومتر است که از شمال به خیابان عبدالرزاق، از سمت شرق به خیابان هاتف، از سمت غرب به خیابان حکیم و از سمت جنوب به خیابان حافظ و میدان امام (ره) منتهی می‌شود.

وی با اشاره به ۲۴ ورودی در محدوده بازار بزرگ اصفهان، افزود: بازار هندوها و قلندرها دو ورودی اصلی به بازار بزرگ است که عمده بارها و باراندازها از این محورها انجام می‌شود، لذا مأموران راهنمایی و رانندگی، شهرداری و نیروی انتظامی در این ورودی مستقر شده‌اند تا در مواقع رخداد حادثه امکان دسترسی خودروهای امدادی از جمله آتش‌نشانی فراهم باشد.

مدیرکل امور اجرایی ترافیک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای ۲۲ ورودی دیگر بازار نیز درهایی پیش‌بینی شده است که امکان باز و بسته شدن آن وجود دارد و محلی برای عبور و مرور موتورسیکلت‌ها، خودروهای آتش‌نشانی و اورژانس است.

وی گفت: پارک موتورسیکلت و تردد آن در سطح بازار یک معضل بزرگ است که بخش عمده‌ای از بازار را فرا گرفته است، زیرا از نظر آلودگی زیست‌محیطی و تردد موتورها باعث ایمن نبودن عابران پیاده شده و تردد آسان خودروهای آتش‌نشانی را با مشکل مواجه کرده است.

آقایی تاکید کرد: مقرر شده است در پارکینگ‌های اطراف بازار دو محور در نظر گرفته شود تا کسبه و کارمندان به‌راحتی از پارکینگ استفاده و ادامه مسیر را پیاده طی کنند و راه برای تردد خودروهای آتش‌نشانی در مواقع اطفای حریق نیز هموار شود.

کد خبر 582604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.