سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وارد تیران شد

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده دولت، ظهر امروز _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ به شهرستان تیران سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدهادی زاهدی‌وفا پس از بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان نجف‌آباد و گفت‌وگوی مردمی با مردم، فعالان و تولیدکننده‌های این شهرستان، هم‌اکنون وارد تیران شد و در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیدا کرد.

قرار است سرپرست وزارت کار پس از دیدار مردمی در بخشداری کرون، از پروژه‌های تکمیل شده و در حال ساخت تیران و شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کند.

زاهدی‌وفا در ادامه این سفر، نسبت به افتتاح برخی از پروژه‌های تکمیل شده تیران، اقدام خواهد کرد.

دیدار مردمی در محل بخشداری کرون

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در محل بخشداری کرون با اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

در ادامه از شرکت دانش بنیان فنی مهندسی پایا صنعت تیران بازدید کرد و مشکلات و موانع تولید این واحد تولیدکننده صنعتی را جویا شد.
همچنین مدیر این واحد تولیدکننده توضیحاتی در خصوص انواع محصولات تولیدی این مجموعه ارائه کرد.
تسهیل اخذ مجوز جهت طرح توسعه این شرکت دانش بنیان از دیگر درخواست‌های مسئولان شهرستان و این واحد تولید کننده بود.

زاهدی وفا پس از گفت‌وگوی مردمی در بخشداری کرون، در خانه مادر شهیدان حسین و غلامرضا عابدی حضور پیدا کرد و با این مادر شهید به گفت‌وگو پرداخت. در این دیدار مرتضی محمدی عضو شورای شهر رضوانشهر خواسته‌ها و کمبودهای شهر رضوانشهر را به سرپرست وزارت کار اعلام کرد.

رونمایی از یادمان شهدای گمنام رضوانشهر

وی پس از دیدار با مادر شهیدان غلامرضا و حسن عابدی، با حضور در گلزار شهدا از یادمان شهدای گمنام رضوانشهر رونمایی کرد.

رسول شجاعی‌زاده، شهردار رضوانشهر در این مراسم، اظهار کرد: رضوانشهر در زمان جنگ، تقریباً یک بیستم امروز جمعیت داشت، اما اکنون شهدای این شهر یک سوم شهدای شهرستان تیران هستند.

وی افزود: در حال حاضر با کمک صنعتگران یک نفر بیکار در شهر وجود ندارد، با این حال وضعیت شهر مناسب نیست و از حداقل امکانات محروم هستیم و انتظار داریم امکانات حداقلی شهری در رضوانشهر فراهم شود.

۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار؛ هزینه تکمیل بیمارستان امام رضا (ع)

سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی پس از رونمایی از یادمان شهدای گمنام رضوانشهر، از بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان تیران و کرون بازدید کرد.

زاهدی وفا در این بازدید قول مساعد برای کمک‌رسانی مالی برای انجام این پروژه داد و خیران را به ادامه کمک به این پروژه تشویق کرد.

سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: سازندگان برای تکمیل این پروژه برآورد ۱۳۰ میلیارد تومان داشته‌اند که خیران بیست میلیارد تومان این اعتبار را تقبل کرده‌اند.

بنا بر توضیحات ابوالفضل ابوترابی، نماینده تیران و کرون پرونده این بیمارستان به بانک ملی ارجاع شده و نیازمند همکاری این بانک است.

افتتاح مدرسه برکت شهرستان تیران

سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با حضور مجدد در شهرستان تیران، مدرسه برکت را افتتاح کرد. این مدرسه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط بنیاد برکت ساخته شده است.

در مراسم افتتاح این مدرسه، نماینده آموزش پرورش درخواست ساخت مدرسه‌ای به نام شهدای مدافع حرم را مطرح کرد.

در مراسم افتتاح مدرسه برکت، حسین رشیدیان امام جمعه تیران از سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا در جلسه شورای اداری که امشب برگزار می‌شود، اعتبار قابل توجهی برای شهرستان تیران و کرون در نظر بگیرد.

بازدید از مجموعه فرهنگی هنری بهنیا و خانه محبت

نماینده هیئت دولت در سفر به شهرستان تیران و کرون، در ادامه بازدیدهای خود از مجموعه فرهنگی هنری در حال ساخت بهنیا و خانه محبت بازدید کرد.

ساخت مجموعه فرهنگی هنری بهنیا از سال ۹۹ شروع شد و تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت کرده است. ۲۰ درصد دیگر پروژه نیز تا یک ماه آینده و توسط خیران انجام می‌شود.

مسئولان شهرستان از سرپرست وزارت کار درخواست کردند ۲۰ درصد بودجه باقی مانده این پروژه را تخصیص دهد.

سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی در ادامه از شرکت دانش‌بنیان فنی مهندسی پایا صنعت تیران بازدید کرد و مشکلات و موانع این واحد تولیدکننده صنعتی را جویا شد.

مدیر این واحد تولیدکننده توضیحاتی در خصوص انواع محصولات تولیدی این مجموعه ارائه کرد. تسهیل اخذ مجوز جهت طرح توسعه این شرکت دانش‌بنیان از درخواست‌های مسئولان شهرستان و این واحد تولید کننده از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بود.

کد خبر 582215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.