۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
تهرانی‌ها فردا مراقب باشند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: پایتخت‌نشینان فردا (پنجشنبه) مراقب احتمال سقوط اجسام، ساختمان‌های نیمه‌کاره و شکستن درختان فرسوده باشند.

به گزارش ایمنا، حامد یزدی‌مهر در خصوص صدور هشدار زرد هواشناسی، اظهار کرد: طبق گزارش هواشناسی برای فردا _پنجشنبه بیست‌وششم خردادماه_ وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی وزش باد شدید در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان تهران، افزود: در این خصوص به شهروندان توصیه می‌شود از استحکام سازه‌های موقت اطمینان کامل حاصل کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به پارک نکردن خودرو در کنار سازه‌های موقت و ساختمان‌های نیمه‌تمام هشدار داد و خاطرنشان کرد: عدم تردد در فضای باز برای افراد آسیب پذیر و احتیاط در تردد به خصوص در جاده‌های بیابانی نیز توصیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان صدور هشدار زرد باید نسبت به شکستن درختان فرسوده حساسیت بیشتری داشته باشیم، گفت: به همه کارفرمایان و مالکان ساختمان‌های نیمه‌کاره توصیه می‌شود در خصوص جلوگیری از سقوط اشیا توجه لازم را داشته باشند، همچنین نسبت به احتمال آسیب به سازه‌های موقت تمهیدات لازم را انجام دهند تا شاهد حادثه ناگواری در این زمینه نباشیم.

منبع: ایلنا

کد خبر 582035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.