علی‌رضا خمسه «عشق شورانگیز ما» را اجرا می‌کند

برنامه تلویزیونی «عشق شورانگیز ما» با اجرای علیرضا خمسه بر مبنای کتابی تهیه و تدوین شده است که به ۵۲ رسم «باهم بودن» می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید امامی اظهار کرد: یکی از تأکیدات شورای ششم و مدیریت جدید شهری بر موضوع خانواده بوده که بر این اساس یکی از موضوعاتی که در معاونت اجتماعی به آن می‌پردازیم، تحکیم بنیان خانواده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه عشق شورانگیز ما یک برنامه تلویزیونی است که شنبه‌ها و دوشنبه‌ها ساعت ۱۸ از شبکه اصفهان پخش خواهد شد. این برنامه دو روز بازپخش دارد که پیوست‌های رسانه‌ای آن در فضای مجازی و به صورت مجزا پخش خواهد شد.

وی افزود: این برنامه بر مبنای کتابی است که به قلم دکتر عابدی و دکتر ایزدی از روانشناسان مطرح اصفهان تدوین شده است و به ۵۲ رسم باهم بودن می‌پردازد.

به گفته وی، این کتاب و سرفصل‌های آن با حضور کارشناسان به بررسی رسم‌های باهم بودن و تکنیک‌هایی که در خانواده‌ها به همسران کمک می‌کند تا بنیان خانواده را مستحکم کند، پرداخته است.

امامی خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در نوع ساخت این برنامه متفاوت عمل کنیم؛ نوع دکور تا آیتم‌های برنامه به صورت فانتزی تعریف شده که باعث می‌شود برنامه مخاطب بیشتری را به خود جلب کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، تصریح کرد: در همه مؤلفه‌های ساخت برنامه سعی کردیم بهترین‌ها را همراه با قوی‌ترین فرمی که در توان داشتیم حاضر کنیم تا برنامه شایسته‌ای را تولید کنیم و به پخش برسانیم. مسابقه‌ای نیز در هر قسمت از طول برنامه طراحی شده که با موضوعات خانواده هم‌خوانی دارد و مخاطبان می‌توانند با همراهی برنامه از جوایز مسابقه نیز بهره‌مند شوند.

وی گفت: علی‌رضا خمسه به عنوان مجری این برنامه در نظر گرفته شده است زیرا این بازیگر پیشکسوت به غیر از اینکه یک چهره ملی است و حضورش برای مخاطب جذابیت دارد، خود نیز روانشناس است و رشته تخصصی این هنرمند در همین حوزه است. علاوه بر این موضوع، انتظار ما از مجری در واقع کارکردی تحت عنوان مجری بازیگر است که با ساختار یک مجری معمولی فرق دارد.

این مسئول تصریح کرد: ما به دنبال تولید فصل‌های بعدی این برنامه هستیم؛ البته این برنامه تلویزیونی یکی از برنامه‌های ما در حوزه خانواده است و برنامه‌های متنوع دیگری نیز از جمله برنامه " لوبیای سحرآمیز" و "با همان" در حال برگزاری است که امیدواریم این برنامه‌ها منجر به تقویت این نهاد مهم جامعه شود و کارکرد صحیح این نهاد از همه آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

کد خبر 581964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.