تغییرات کنکور هنوز تائید نشده است

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور گفت: مصوبه اصلاح سهمیه‌های کنکور به مرحله نهایی رسیده است و اگر در کمیسیون شورا نهایی شود، بحث فنی آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، منصور کبگانیان درباره تغییرات سهمیه‌های کنکور که قرار بود در شورای عالی انقلاب فرهنگی اصلاح شود، اظهار کرد: مصوبه اصلاح سهمیه‌های کنکور به مرحله نهایی رسیده است و اگر در کمیسیون شورا نهایی شود، بحث فنی آن را پیگیری می‌کنیم؛ چراکه سازمان سنجش هنوز نتوانسته برای برخی ابهامات شبیه‌سازی کند که آن هم در حال انجام است.

وی درخصوص اینکه سهمیه‌های مازاد قرار است چگونه اعمال شوند، گفت: برخی از سهمیه‌ها تکراری و برخی دیگر منسوخ شده‌اند که این‌ها ساماندهی می‌شوند. نظری هم وجود دارد که بخشی از این سهمیه‌ها مازاد اعلام شوند، اما به دلیل اینکه هنوز پیشنهادی تصویب هم است، نمی‌توان در این خصوص نظر قطعی داد.

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور کرد: مصوبه جدید سنجش و پذیرش در اختیار ریاست‌جمهوری است که اصلاحات آن را انجام دادیم و برای تأیید و ابلاغ در اختیار دولت قرار گرفته که هفته آینده قرار است جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور داشته باشیم. امیدواریم تا قبل از این جلسه مصوبه نهایی و ابلاغ شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
کد خبر 581926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.