دستگیری زن جاعل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: زنی که به یک فرد مشمول، برای دریافت کارت معافیت از خدمت، اوراق پزشکی جعلی ارائه کرده بود در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس دستگیر شد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: فردی با ارائه اوراق پزشکی به معاونت وظیفه عمومی تقاضای دریافت کارت معافیت از خدمت می‌کند که کارشناسان این معاونت پس از بررسی‌های دقیق خود به جعلی بودن اوراق پزشکی پی می‌برند.

وی افزود: پس از اینکه جعلی بودن اوراق پزشکی به تائید رسید پرونده جهت پیگیری‌های بعدی در اختیار اداره مبارزه با جعل قرار گرفت و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی مشمولی که اقدام به ارائه اوراق پزشکی جعلی کرده بود، دستگیر و به این پلیس انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد که برای دریافت کارت معافیت پزشکی با فردی آشنا شده و او نیز موضوع را با یک خانم که در زمینهٔ تهیه اوراق پزشکی جعلی فعال بود مطرح و قرار شد پس از مدرک سازی ۵۰۰ میلیون ریال به آن‌ها پرداخت کنیم.

وی گفت: با اعترافات زن جاعل و مردی که همدست وی بود در عملیات ویژه کارآگاهان دستگیر و پس از اعتراف به جرم خود هر سه نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ترکیان بابیان اینکه هم جاعلان و هم افرادی که از اوراق جعلی برای پیشبرد مقاصد خود استفاده کنند تحت پیگرد قرار گرفته و با مجازات قانونی مواجه خواهند شد، اظهار کرد: به شهروندان و همچنین مشمولان توصیه می‌کنیم که کارهای خود را از طریق راه‌های قانونی دنبال کرده و از متوسل شدن به افراد جاعل خودداری کنند.

کد خبر 581815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.