کُلاهی که ممکن است بر سرتان برود؛ خدمات سئو با قیمتی ارزان! 

خدمات سئو یک محصول نیست که قیمت واحد و مشخصی داشته باشد. برخی این خدمات را با قیمت گران و برخی دیگر با قیمت ارزان‌تر از حد واقعی ارائه می‌کنند.

‌اگر شما کسب‌وکاری هستید که بودجه کافی برای بازاریابی آنلاین کسب‌وکارتان را در اختیار ندارید، نباید خدمات سئو ارزان برخی از شرکت‌های سودجو شما را وسوسه کند!

زیرا در نهایت آنچه نصیب شما می‌شود این است که با دستان خودتان کسب‌وکارتان را راهی مرگ می‌کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که اگر سئو ارزان را انتخاب کنید چه کلاهی بر سرتان می‌رود.

هر گردی گردو نیست!!

با داغ‌تر شدن رقابت در دنیای آنلاین تأثیر مزایای سئو دیگر بر کسی پوشیده نیست؛ بنابراین بسیاری از صاحبان کسب‌وکار از نوپا تا کسب‌وکارهایی که دیگر اسم و رسمی بر هم زده‌اند برای اینکه در این رقابت گوی سبقت را از رقیب بدزدد به دنبال استفاده از خدمات سئو است.

در این اکوسیستم مانند هر اکوسیستم دیگری افرادی سودجو وجود دارند که تنها به فکر منفعت و سود خودشان هستند. شرکت‌های سئو که با هزار و یک ترفند خدمات کم ارزشی را به بهایی گران اما با قیمت ارزان به صاحبان کسب‌وکارها می‌فروشند.

اما صاحب یک کسب‌وکار باید بداند که هر گردی گردو نیست. برای موفقیت باید بهایی پرداخت که در غیر این صورت آنچه نصیب کسب‌وکار می‌شود نه‌تنها پیروزی نیست بلکه شکست مطلق است.

قیمت سئو ارزان؛ یک وعده پوچ و توخالی!!

قیمت سئو ارزان تنها یک وعده پوچ برای جذب مشتری است؛ بنابراین اگر صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید و می‌خواهید با استفاده از بهینه‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو در نتایج بهتری دیده شوید و فروش خود را افزایش دهید فریب نخورید.

زیرا این ارزانی تنها وعده‌ووعید است. شرکت‌های سئو با هزار و یک ترفند فقط می‌خواهند از شما پول بگیرند و خدماتی که برای سایت شما انجام می‌دهند ارزشی نخواهد داشت.

خدمات سئو ارزان = طلای ارزان‌قیمت

هر چیزی بهای خودش را دارد. خدمات سئو هم چنین است. آیا می‌شود طلا ارزان باشد؟ بله می‌شود، به‌شرط آنکه طلا نباشد؛ تنها به رنگ طلا باشد. اگر شما به مزایای سئو اشراف دارید و می‌دانید که سئو چه کمکی به کسب‌وکار شما می‌کند؟ چطور می‌تواند شانس فروش شما را افزایش دهد، به آگاهی از برند شما کمک کند و عامل مهمی برای موفقیت کسب‌وکار شما باشد؟

چطور می‌شود با سئو ارزان به این مهم دست پیدا کرد. اگر شرکتی قیمت سئو ارزانی دارد و نه منصفانه! بدانید که مفت هم نمی‌ارزد. شما با سپردن سایت خود به آن شرکت نه‌تنها به موفقیتی نمی‌رسید بلکه سایت خود را دچار آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌کنید. شاید بپرسید چرا؟

شرکت‌های سئو که برای جیب شما کیسه دوخته‌اند!

با شعار «قیمت سئو منصفانه» فریب قیمت ارزان هیچ شرکتی را نخورید! شاید جالب باشد بدانید که این شرکت‌ها اتفاقاً نه‌تنها منصف نیستند بلکه برای جیب شما کیسه هم دوخته‌اند.

آنها با ارائه یک سری خدمات بی‌کیفیت، مثل استراتژی‌های سئو کپی شده، محتوای بی‌کیفیت، بک‌لینک‌های کم‌ارزش به‌ظاهر برای شما سئو انجام می‌دهند. اما نتیجه‌ای برای شما حاصل نمی‌شود که ارزش زمان و هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید را داشته باشد.

شرکت‌های سئو که گوگل را دور می‌زنند!

شرکت‌هایی که خدمات سئو ارزان را ارائه می‌دهند با این وعده که شما را به بهترین نتایج در صفحه اول گوگل می‌رسانند، با شما قرارداد می‌بندند. اما کارشناسان سئو این شرکت‌ها به دلیل بودجه پایین پروژه و اینکه تجربه و مهارت کافی ندارند تنها برای رسیدن به هدف از تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه استفاده می‌کنند.

پروژه سئو را به شما تحویل می‌دهند و شما بی‌خبر از همه‌جا زمانی متوجه می‌شوید که دیگر کار از کار گذشته است و گوگل سایت شما جریمه کرده و شما به قعر نتایج گوگل سقوط کرده‌اید.

شرکت‌هایی که خدمات سئو ناامیدکننده دارند!

شرکت‌های سئو که خدمات ارزان سئو دارند، با کارشناسان سئو غیرحرفه‌ای همکاری می‌کنند. این کارشناسان تحقیقی در مورد آن کسب‌وکار نمی‌کنند و چون تجربه کافی ندارند، یک سری اصول و استراتژی کپی را روی سایت تمام کسب‌وکارها اجرا می‌کنند.

قیمت‌گذاری صحیح خدمات سئو؛ کلاهی که نباید بر سرتان برود!

قیمت سئو ارزان همان قدر به کسب‌وکار شما ضرر می‌زند سئو گران کسب‌وکارتان را تهدید می‌کند. شما باید به‌اندازه واقعی خدمات سئو که دریافت می‌کنید برای کسب‌وکارتان هزینه کنید نه کم‌تر و نه بیشتر. این اتفاق زمانی می‌افتد که شما درک صحیحی از روش‌های قیمت‌گذاری داشته باشید.

تعیین قیمت خدمات سئو بر اساس جایگاه کلمات کلیدی

تعیین قیمت سئو بر اساس جایگاه کلمات کلیدی هدفی نیست که سئو به دنبال باشد. شما با استفاده از سئو نباید به دنبال خودنمایی در صفحه اول گوگل باشید. افزایش تعداد ورودی‌ها و به دنبال آن افزایش فروش نباید باهدف رسیدن به صفحه اول گوگل کم‌رنگ شود.

به‌علاوه اگر جایگاه کلمات کلیدی دغدغه اصلی سئوکار باشد برای رسیدن به آن ممکن است دست به هر کاری برسد. حتی دورزدن گوگل و استفاده از تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه!

تعیین قیمت سئو بر اساس افزایش ورودی از گوگل

تعیین قیمت سئو بر اساس افزایش تعداد ورودی از گوگل شاید در ابتدا برای کسب‌وکارهایی که تازه‌کار خود را شروع کرده‌اند مناسب باشد ولی بعد از چند ماه دیگر نمی‌تواند مطلوب باشد. افزایش شانس فروش با افزایش تعداد ورودی از گوگل شاید همخوانی داشته باشد اما صددرصد نیست.

پس براین‌اساس قرارداد سئو خود را امضا نکنید. زیرا عوامل بسیاری در فروش تأثیر دارند و هر ورودی به‌احتمال ۱۰۰% تبدیل به مشتری نمی‌شود. از طرفی ممکن است شرکت سئو موردنظر به دلایلی نتواند میزان ورودی‌ها را آن‌قدر که در قرارداد ذکر کرده بود افزایش دهد.

به‌این‌ترتیب برای اینکه صداقتش فدای هدفش نشود ممکن است از بازدیدهای فیک و کمک‌گرفتن از ربات‌ها استفاده کند.

تعیین قیمت سئو به‌صورت پروژه‌ای

برای تعیین صحیح قیمت سئو باید فاکتورها و kpiهای مختلفی را در نظر بگیرید. در این مدل قیمت‌گذاری kpiهای مختلفی در نظر گرفته می‌شود. قیمت سئو بر اساس خدمات سئو که روی پروژه شما انجام می‌شود تعیین می‌شود.

زمانی که همه چیز قابل‌اندازه‌گیری، روشن و شفاف باشد هزینه اضافی نه به کارفرما و نه شرکت سئو تحمیل نمی‌شود. هیچ دلیلی هم برای عدم موفقیت وجود ندارد.

نتیجه‌گیری...

بر اساس تجربه چندین‌ساله‌ای که داریم، جمله «سئو هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است» را باور داریم. اگر شما هم به آینده کسب‌وکارتان فکر می‌کنید، با سئو ارزان خداحافظی کنید. زمان را فدای آزمون‌وخطا نکنید.

با باور به این جمله از اینکه برای خدمات سئو خود هزینه کنید نترسید و بدانید که چندین برابر هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید برای کسب‌وکار خود سودآوری خواهید داشت.

کد خبر 581733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.