۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که اقدام به سرقت توپی برنجی قفل منازل می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان درپی وقوع چندین فقره سرقت توپی برنجی قفل‌های درب منازل مردم ساکن در منطقه غرب شهر اصفهان که نارضایتی آنان را به دنبال داشت موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی علمی و تخصصی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و مستندات لازم دریافتند که این سرقت‌ها توسط یک نفر صورت گرفته که در ساعات پایانی شب و در زمان‌های خلوت و بدون تردد به‌وسیله دوچرخه و موتورسیکلت فاقد پلاک به درب منازل مراجعه و پس از سرقت توپی برنجی قفل درب منازل به‌سرعت از محل متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: تحقیقات در زمینهٔ شناسایی و دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه مأموران واحد گشت کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی به فردی که در مقابل درب منازل مردم پرسه می‌زد مشکوک و بلافاصله نسبت به دستگیری وی اقدام و کارآگاهان را در جریان دستگیری این فرد قرار دادند.

وی گفت: کارآگاهان بلافاصله در کلانتری مذکور حضور یافته که درنهایت مشخص شد فرد مذکور همان سارق توپی برنجی قفل درها است اما متهم همچنان منکر انجام هرگونه جرمی از سوی خود بود تا اینکه پس از مواجهه با مستندات و مدارک ارائه‌شده توسط کارآگاهان لب به اعتراف بازکرده و به ۳۰ فقره سرقت اقرار کرد.

سرهنگ ترکیان اظهار کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت‌های مذکور در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 581358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.