ضرورت جلوگیری از فراموشی صنایع دستی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بسیاری از حوزه‌های صنایع دستی در حال فراموش شدن است، زیرا آموزش‌های لازم را دنبال نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز -یکشنبه، بیست‌ودوم خردادماه- در تذکر خود در چهل‌وپنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اظهار کرد: بسیاری از حوزه‌های صنایع دستی در حال فراموش شدن است، زیرا آموزش‌های لازم را دنبال نکرده‌ایم.

وی افزود: آموزش‌وپرورش، پادگان‌ها و زندان‌ها می‌توانند برای بحث آموزش اقدامات خوبی انجام دهند تا این رشته‌ها نسل به نسل منتقل شود و اشتغال‌زایی نیز به همراه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیمه هنرمندان صنایع دستی، تاکید کرد: مسئولان در این رابطه باید اقدام عاجل انجام دهند.

وی افزود: در منطقه ۱۵ شهرداری با کمک هنرمندان جایگاهی به نام خورشید آماده شده که محلی برای بازدید گردشگران و خرید صنایع دستی است که اقدام خوبی به شمار می‌رود.

شریعتی در تذکری به مدیر نیروی انسانی شهرداری، گفت: گاهی برخی افراد را اخراج می‌کنند و می‌گویند شورای اسلامی شهر دستور داده است، برخوردهای سیاسی مطرح می‌شود در حالی که در وصف ما اصولگرایان این برخوردها نمی‌گنجد.

وی افزود: در هر دوره‌ای نیروهایی وارد شده‌اند، چه حکمی برای اخراج افراد با سال‌ها سابقه کار وجود دارد؟

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نیروها تشکیل زندگی داده‌اند و برای کار خود برنامه‌ریزی کرده‌اند، اگر نیرو مورد نیاز است او را نگه داریم و اگر نیست با آن‌ها سیاسی برخورد نکنیم.

وی ادامه داد: می‌گویند شورای اسلامی شهر این کارها را انجام می‌دهد، برنامه و راهکار باید مطرح شود و جلوی این کار گرفته شود.

شریعتی اظهار کرد: اگر نیرویی توانمند است از آن استفاده شود و شایست‌سالاری را مد نظر قرار دهید و این باب باز نشود که نیروها مأمور شوند و از جای دیگر در شهرداری حضور یابند.

کد خبر 581342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.