مدیریت، امانتی بر گردن مسئولان است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت بر مجموعه مدیران شهری اهمیت زیادی دارد،همچنین در حدیث شریفی آمده است که "مدیریت برای تو تحفه نیست، بلکه امانتی است بر گردن تو و کسی که از تو بالاتر است خواسته تا نگهبان آن باشید".

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم خردادماه_ در تذکر خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر، با تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار کرد: مدیریت بر مجموعه مدیران شهری اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: در حدیث شریفی آمده است که "مدیریت برای تو تحفه نیست، بلکه امانتی است بر گردن تو و کسی که از تو بالاتر است خواسته تا نگهبان آن باشید".

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: از طرف مدیریت آرامستان‌ها به مردم گفته شده که مراسم سالگرد در پایان هفته برگزار نشود و از شورای اسلامی شهر خواسته شده در صورت مراجعه مردم برای برگزاری مراسم، ضمن توضیح به آنها، به سازمان کمک کند؛ اما برای این موضوع چه حجتی داریم؟ باید احساسات مردم در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: مطلبی را برای یکی از رسانه‌های شهرداری ارسال کردم، انتقاداتی مطرح بود و این متن، تذکرات و انتقادی از عملکرد آن رسانه داشت که مدیر این رسانه در مقابل این نکات، هشت نکته را در پاسخ ارائه کرده و گفته است که ادعای مطرح شده بسیار ضعیف از آن بود. نکته دوم اینکه مدعی است نوشته فوق نقدی مبتدیانه بود و سوم گفته این رسانه از ابتدا در معرض خرده‌گیری‌های گوناگون بوده است.

نادرالاصلی اضافه کرد: در نکته چهارم آمده است برخی از این نقدها درست و به‌حق و بعضی دیگر به ناحق و خرده‌گیرانه بوده است و در نکته پنجم نیز آورده است که منتقدان افراد نشان‌دار هستند. در نکته ششم نیز مطرح شده رسانه‌های شهرداری در معرض نقد منتقدان منصف و در بسیاری موارد خرده‌گیران مغرض هستند. همچنین در نکته هفتم آمده است نقد این دوستان عالمانه و منصفانه نیست.

وی گفت: شهردار اصفهان صریحاً گفته است که نقد بی‌رحمانه داشته باشید که این دیدگاه منتقدانه باید در سایر موارد نیز وجود داشته باشد.

کد خبر 581328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.