طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش‌بنیان مدیریت شهری تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح‌ها و لوایح بررسی شده در چهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علی صالحی امروز _یکشنبه، بیست‌ودوم خردادماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از چهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، با تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار کرد: جلسه چهل‌وپنجم شورای اسلامی شهر امروز تحت تأثیر این روز مبارک قرار داشت. در ابتدای جلسه در خدمت خادمان حریم مقدس رضوی بودیم که میهمان صحن علنی شورای اسلامی شهر شدند.

وی با اشاره به تقدیر تیم خادم‌یاری به پاس همکاری، حضور و گرامیداشت دهه کرامت در شهر اصفهان، ادامه داد: فضای جلسه متبرک به پرچم مقدس رضوی بود و در ادامه نیز گزارشی از رویدادهای کاروان "زیر سایه خورشید" ارائه شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لایحه طرح منزلت شهروندی امروز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: مواردی از جمله اضافه شدن برخی اقشار مانند بیماران خاص، حفظ هفتگی شارژهای درون کارت‌ها و استفاده از آن دو بار در روز، بررسی و در صحن علنی به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش‌بنیان مدیریت شهری امروز در دستور کار قرار داشت. شورای اسلامی شهر از ابتدای سال جلسات و طرح‌های خوبی در این زمینه داشت که یکی از آن‌ها طرح ۱۸ بندی است که امروز به تصویب رسید، طرح تصویب شده جامع و شامل نظرات ذی‌نفعان این حوزه است. اقدامات شهرداری در حوزه فناوری قرار است به واسطه طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش‌بنیان مدیریت شهری یکپارچه و ارتباطات در این حوزه تسهیل شود. امیدواریم پس از طی مراحل قانونی به سرعت در دستور کار تمام بخش‌های شهرداری قرار گیرد.

صالحی تاکید کرد: با توجه به پیشینه قوانین مرتبط با طرح تقویت خدمات و اقدامات دانش‌بنیان مدیریت شهری، نگاه به اسناد بالادستی و پرهیز از موازی کاری قرار است تا اقدامی جامع و کاملی انجام شود.

تصویب لایحه "برات کارت" جهت تسویه معوقات پیمانکاران و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای

وی گفت: امروز توافق‌نامه‌ای در طرح تعریض خیابان آبشار در محدوده "جی شیر" مطرح شد که با توجه به مذاکرات صحن شورای اسلامی شهر با این لایحه موافقت نکرد، در ادامه توافقی در رابطه با طرح آزادسازی خیابان بهشت در منطقه ۹ شهرداری مطرح شد که مورد موافقت قرار گرفت و در صحن علنی تأیید شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: نطق‌ها و تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر امروز به صورت ویژه مرتبط با سفر رئیس‌جمهور به اصفهان، موضوع آب و بحث‌های مربوط به حوزه صنایع دستی بود.

وی خاطرنشان کرد: لایحه تأمین منابع نقدی برای تسویه مطالبات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر با استفاده از "برات کارت" به مبلغ یک هزار میلیارد تومان در سال جهت تسویه معوقات پیمانکارانی که در پروژه‌های عمرانی یا برای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استفاده می‌شود، موافقت کردند و این لایحه نیز به تصویب رسید.

کد خبر 581293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.