بایرن مونیخ ستاره آینده دار آژاکس را جذب کرد!

ستاره جوان آژاکس تایید کرد که برای فصل آینده به بایرن خواهد پیوست تا تجربه‌ جدیدی کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بایرن مونیخ شدیداً به دنبال انعقاد قرارداد با رایان گراونبرخ، ستاره آژاکس است. قبلاً این ملی پوش هلندی در مصاحبه‌ای فاش کرده بود که از تیم آژاکس به قهرمان بوندسلیگا (بایرن) خواهد پیوست، حالا رایان گراونبرخ دوباره تأیید کرده که برای فصل آینده با بایرن مونیخ قرارداد بسته است.

اگرچه بایرن هنوز رسماً این انتقال را تأیید نکرده است، اما این بازیکن ۲۰ ساله مدتهاست که به هدف سران آلیانز آرنا تبدیل شده است و اکنون فاش کرده است که این انتقال را به زودی انجام خواهد داد.

طبق گزارش‌ها، تیم باواریایی مبلغ ثابت ۱۸ میلیون یورویی به اضافه ۵.۵ میلیون یورو به عنوان متغیرات برای جذب این هافبک پرداخت خواهد کرد در حالی که آژاکس بند فروش هفت و نیم درصدی را در صورت فروش این هافبک به تیمی دیگر را برای خود تضمین کرده است.

گراونبرخ در مورد انتقالش چه گفته است؟

این بازیکن هلندی پس از تأیید خبر جدایی خود به تمجید از تیم جدیدش پرداخت و اظهار کرد: برای کسب بزرگترین افتخارات به بایرن جواب مثبت داده است.

وی گفت: بایرن باشگاه بزرگی است. من فکر می‌کنم شما باید عناوین بزرگ را در اینجا کسب کنید. این همان چیزی است که من برای خودم انتظار دارم. خوشحالم که اکنون در مونیخ هستم.

گراونبرخ بازیکنی با پتانسیل‌های زیاد است که می‌تواند زیر نظر جولیان ناگلزمن بسیار پیشرفت کند. با این حال، رقابت بزرگی نیز در پست او (هافبک دفاعی) وجود دارد، جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا در حال حاضر در این پست بازی می‌کنند. با این وجود، بایرن در کل فصل در سه جبهه مختلف رقابت می‌کند؛ بنابراین گراونبرخ باید زمان بازی کافی برای ادامه پیشرفت خود را داشته باشد.

با توجه به قیمت گزارش شده، به نظر می‌رسد این یک انتقال بسیار خوب برای بایرن باشد.

کد خبر 581142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.