خواستار گسترش روابط در حوزه اقتصادی و فرهنگی با اصفهان هستیم

شهردار نیامی گفت: در سفر به اصفهان از بخش‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل، زیباسازی و پسماند بازدید داشتیم، البته سفرهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا داشتم، اما سیستم پسماندی که در شهر اصفهان وجود دارد، بسیار پیشرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اومارودوگاری مومونی شهردار نیامی امروز _شنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در دیدار با شهردار اصفهان ضمن تبریک برای داشتن شهری بسیار تمیز و سرسبز و گسترش یافته، اظهار کرد: از آغاز سفر به اصفهان تا کنون با مدیران شهرداری در بخش‌های مختلف ملاقات داشتیم، تلاش کارکنان مدیریت شهری و شهردار اصفهان قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از میزبانی شایسته مدیریت شهری اصفهان از شهردار نیامی ادامه داد: آوازه شهر اصفهان را شنیده بودیم، لذا تمایل داشتیم این شهر بزرگ را از نزدیک ببینیم.

شهردار نیامی با تاکید بر اینکه اصفهان در دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است و شهری توسعه یافته محسوب می‌شود، تصریح کرد: در سفر به اصفهان از بخش‌های مختلف حوزه حمل‌ونقل، زیباسازی و پسماند بازدید داشتیم، البته سفرهای بسیاری به نقاط مختلف دنیا داشتم، اما سیستم پسماندی که در شهر اصفهان وجود دارد، بسیار پیشرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: در چهارچوب همکاری‌های اسلامی و برادرانه دو کشور ایران و نیجر، ارتباط و دوستی و برادری دو شهر نیامی و اصفهان نه تنها در بخش اقتصادی بلکه در زمینه‌های فرهنگی نیز گسترش یابد و شاهد امضای تفاهم‌نامه همکاری با شهر اصفهان باشیم.

کد خبر 581111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.