برپایی ورکشاپ صنایع دستی «دست و نقش» در چهار نقطه شهر

مدیر اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با برگزاری هفته صنایع دستی، ورکشاپ صنایع دستی «دست و نقش» از سوی این اداره در چهار نقطه از شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، محسن معصومی اظهار کرد: همزمان با هفته صنایع دستی از بیستم تا بیست‌وهفتم خردادماه، ویژه‌برنامه‌های مختلفی از سوی اداره خلاقیت و نوآوری تدارک دیده شده که در مشارکت با نهادها و ارگان‌های مختلف و با رویکرد تقویت و ترویج صنایع دستی اصفهان در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها، ورکشاپ صنایع دستی «دست و نقش» با محوریت مهارت‌آموزی صنایع دستی اصفهان است که در قالب ۵۰ استیج طی چهار روز در چهار مکان شامل پل خواجو، گذر فرهنگی چهارباغ، ایوان ارگ جهان‌نما و میدان جلفا برگزار می‌شود.

مدیر اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند رشته‌های صنایع دستی در این ورکشاپ‌ها، گفت: این هنرمندان که از بین بهترین اساتید اتحادیه و انجمن صنایع دستی اصفهان انتخاب شده‌اند، به آموزش رشته‌های مختلفی مانند میناکاری، معرق، چرم و سفال در حضور بازدیدکنندگان می‌پردازند و شهروندان می‌توانند به صورت رایگان و از نزدیک با این رشته‌ها و مهارت انجام آنها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: ورکشاپ صنایع دستی «دست و نقش» روزهای بیست‌ویکم تا بیست‌وچهارم خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 581095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.