ضرورت رفع ابهام از طرح تفکیک اداره املاک توسط شهرداری

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توجه به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی، لازم است شفاف‌سازی در خصوص نحوه طرح تفکیک اداره املاک توسط شهرداری انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی امروز _شنبه، بیست‌ویکم خردادماه_ با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، مدیران معاونت‌های شهرسازی و معماری، خدمات شهری، اداره کل املاک و مستغلات و شهرداری‌های منطقه شش و سه و سرمایه‌گذار از سایت جدید احداث میدان تره‌بار محدوده رکن‌آباد، اظهار کرد: این بازدید که پس از جلسه کمیسیون خدمات شهری انجام شد و پیگیری سه موضوع در دستور کار قرار گرفت، از آنجا که موافقت اصولی اولیه صادره سایت مورد نظر به منظور ایجاد رقابت سالم در خصوص تأمین میوه و تره‌بار، سورتینگ و سردخانه در نظر گرفته شده است، اما در مسیر اداری طی شده ابهاماتی وجود دارد، بنابراین ضرورت دارد در جلسه آینده کمیسیون خدمات شهری موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی و ضرورت شفاف‌سازی در خصوص نحوه طرح تفکیک توسط اداره املاک شهرداری، مراتب توسط کمیسیون خدمات شهری به کمیسیون شهرسازی ارجاع شد تا پس از بررسی‌های جامع و کامل، نتایج به دست آمده جهت ادامه بررسی و تعیین تکلیف به کمیسیون خدمات شهری ارسال شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون تصمیمات ی به منظور استحضار و اظهار نظر تمام اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به کمیسیون تلفیق ارجاع داده خواهد شد و نتایج به دست آمده در صحن شورای اسلامی شهر و برای اطلاع شهروندان شیراز مطرح خواهد شد.

وی افزود: نتیجه موضوع به همراه طرح شهرداری برای انتقال مشاغل هدف در جلسه بعدی کمیسیون خدمات شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 581049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.