نشاط اجتماعی؛ سرلوحه برنامه‌های شهرداری سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه نشاط اجتماعی مبنای برنامه‌های این سازمان است، گفت: استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی زمینه‌ساز برگزاری برنامه‌های بانشاط است.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه جشن پرشور امام مهربانی‌ها، اظهار کرد: نشاط اجتماعی مبنای برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان است.

وی افزود: استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی موجب می‌شود به‌زودی برنامه‌های متعدد شاد و با نشاطی را در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این آئین با حضور پرشور شهروندان سمنانی در میدان نور برگزار شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هنری با حضور هنرمندان برجسته کشوری، برنامه استندآپ کمدین و اجرای برنامه با حضور بازیگران کودک سمنانی لحظاتی شاد برای مردم شهر اخلاق در این آئین رقم زد.

نجم با اشاره به قرار گرفتن سمنان در بین استان‌های خراسان‌رضوی و قم، سمنان را بین‌الحرمین دانست و تصریح کرد: ما شهروندان سمنانی به خود می‌بالیم که میزبان میهمانان حضرت ثامن‌الائمه علی بن موسی‌الرضا (ع) هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشن بزرگ «امام مهربانی‌ها» به مناسبت ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن‌الائمه (ع) با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد. در این آئین توسط شهردار سمنان از برگزیدگان پویش همخوانی یا لب‌خوانی سلام فرمانده با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی ارزنده تجلیل شد.

کد خبر 581026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.