همکاری انجمن شهرهای هوشمند و کنسرسیوم دوقلوی دیجیتال برای حمایت از شهرها

انجمن شهرهای هوشمند همکاری خود را با کنسرسیوم دوقلوی دیجیتال برای پیاده‌سازی این تکنولوژی ابتدا در کشورهای استرالیا، نیوزلند و هندوستان و سپس در سراسر شهرهای جهان آغاز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کنسرسیوم دوقلوی دیجیتال در نظر دارد حمایت خود را از شهرها به واسطه توسعه تکنولوژی دوقلوی دیجیتال و پیاده‌سازی آن در سراسر دنیا افزایش دهد و این در حالی است که انجمن شهرهای هوشمند نیز به به گسترش دانش پایداری و تاب‌آوری در شهرها خواهد پرداخت. البته این طرح ابتدا در کشورهای استرالیا، نیوزلند و هندوستان پیاده خواهد شد و سپس به سایر نقاط دنیا گسترش خواهد یافت.

انجمن شهرهای هوشمند در سراسر استرالیا و نیوزلند میزبان مراکز دوقلوی دیجیتال است که امکان ایجاد مراکز اجتماعی محلی را برای تجزیه و تحلیل بازارهای متعدد دوقلوی دیجیتال در سراسر منطقه فراهم می‌آورد. این مراکز به وسیله تیم‌های کاری بسیار قدرتمندی اداره می‌شود که به توسعه منابع دانش کمک می‌کند و تدابیری برای چالش‌های پیش روی شهرها برای اتخاذ تکنولوژی دیجیتال ارائه می‌دهد.

همکاری انجمن شهرهای هوشمند و کنسرسیوم دوقلوی دیجیتال برای حمایت از شهرها

شهرهای هوشمند و پایدار

نتیجه تحقیقات مختلف بر اهمیت وجود دوقلوی دیجیتال در شهرها برای توسعه شهرهای هوشمند و همچنین افزایش تاب‌آوری و تحقق اهداف توسعه پایدار تاکید کرده است. طی چند سال اخیر، این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار شده است به طوری که بسیاری از مدیران در تلاش هستند از فناوری دوقلوی دیجیتال برای مبارزه با بسیاری از بحران‌ها و دستیابی به یک هدف نهایی در شهرها دست یابند. شواهد حاکی است که حدود ۶۰ درصد از نهادهای سراسر شهرهای مهم جهان در تلاش هستند از دوقلوی دیجیتال به عنوان یک کاتالیزور برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار خود بهره ببرند و از همین طریق نیز به بهبود عملکرد اداری خود کمک کنند.

بدیهی است که دوقلوی دیجیتال می‌تواند از طریق شبیه‌سازی دنیای فیزیکی به نهادها در استفاده بهتر از منابع، کاهش انتشار کربن، بهینه‌سازی حمایت از شبکه‌های حمل‌ونقل و افزایش امنیت اشتغال کمک کند.

همکاری انجمن شهرهای هوشمند و کنسرسیوم دوقلوی دیجیتال برای حمایت از شهرها

کد خبر 580973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.