لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر XPS 13 2022 رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر XPS 13 2022 با کیبورد جداشدنی، قلم لمسی و پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت دل اخیراً لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر سری XPS را با طراحی جدید رونمایی کرد. Dell XPS 13 بیشتر از آن که لپ‌تاپ باشد یک تبلت با صفحه‌کلید جداشدنی است. این محصول به جای لولای برگشت‌پذیر کیسی به نام XPS Folio دارد که به صفحه‌کلید مجهز است. صفحه‌کلید مجزا از طریق آهن‌ربا به XPS 13 متصل می‌شود و آن را از تبلت به لپ‌تاپ تبدیل می‌کند. کیس مغناطیسی XPS Folio از سه زاویه ۱۰۰، ۱۱۲.۵ و ۱۲۵ درجه پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ جدید XPS 13 دارای قلم لمسی است که با اتصال به بالای محصول شارژ می‌شود؛ قلم لمسی XPS Stylus با هربار شارژ حداکثر ۵۰ روز کار می‌کند. صفحه‌کلید و قلم لمسی لپ‌تاپ ذکر شده به صورت جداگانه عرضه می‌شود. لپ‌تاپ XPS 13 2022 اولین لپ‌تاپ شرکت دل است که از طریق سیم‌کارت الکترونیکی از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول از پردازنده نسل دوازدهمی سری Core i5 و Core i7 اینتل استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند کانفینگ‌های مختلف لپ‌تاپ ذکر شده را با هشت یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و حداکثر یک ترابایت درایو ذخیره‌سازی PCIe 4SSD تهیه کنند.

لپ‌تاپ جدید XPS 13 2022 از نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ * ۲۸۸۰ پیکسل بهره می‌برد؛ از استاندارد DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند و روشنایی ۵۰۰ نیتی را ارائه می‌دهد. این محصول تنها دارای دو درگاه Thunderbolt 4 (USB-C) است که هر دو از استاندارد DisplayPort و Power Delivery پشتیبانی می‌کنند. شرکت دل اعلام کرده است که در جعبه لپ‌تاپ جدید کابل مبدل USB-C به USB-A و مبدل USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری قرار خواهد گرفت.

در پنل جلویی لپ‌تاپ جدید شرکت دل از وب‌کم پنج مگاپیکسلی با وضوح 1080p استفاده شده است که از قابلیت Windows Hello پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی نیز دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با وضوح تصویر 4K تعبیه شده است. هنوز تاریخ عرضه دقیق و قیمت لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Dell XPS 13 2022 مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که این محصول تابستان امسال وارد بازار شود.

کد خبر 580909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.