موتورولا از دو گوشی میان‌رده رونمایی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که موتورولا از دو گوشی میان‌رده موتو 5G G62 و موتو G42 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا از دو عضو جدید سری Moto G با نام Moto G62 با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و Moto G42 مجهز به LTE رونمایی کرد؛ این دو محصول به زودی در برزیل در دسترس قرار می‌گیرند و طی هفته‌های آینده در بازارهای منتخب سراسر اروپا، آمریکای لاتین، آسیا، هند و خاورمیانه عرضه خواهند شد.

گوشی موتو 5G G62 دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است؛ این محصول از تراشه Snapdragon+ 480 کوالکام قدرت می‌گیرد. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلوی گوشی درون حفره قرار گرفته و یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. گوشی موتو 5G G62 با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد؛ البته می‌توان حافظه آن را از طریق کارت microSD ارتقا داد.

انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی موتو 5G G62 توسط اندروید ۱۲ با رابط کاربری MyUX اجرا می‌شود، دارای بلندگوهای استریو با سیستم صدای Dolby Atmos و حسگر اثرانگشت کناری است که به عنوان کلید پاور نیز عمل می‌کند. گوشی هوشمند ذکر شده در دو رنگ گرافیت و سبز به فروش می‌رسد، اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

گوشی موتو G42 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی OLED با وضوح تصویر +FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلوی آن قرار گرفته است؛ درحالی‌که پنل پشتی متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. قدرت سخت‌افزاری محصول ذکر شده با استفاده از تراشه Snapdragon 680 کوالکام به همراه چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تأمین می‌شود.

گوشی موتو G42 دارای باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای بلندگوهای استریو با سیستم صدای Dolby Atmos است و مانند مدل قبل توسط اندروید ۱۲ با رابط کاربری MyUX اجرا می‌شود. موتو G42 در رنگ‌های آبی و رزگلد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، هنوز قیمت این مدل مشخص نشده است.

کد خبر 580908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.