کاشت ۵۰ هزار بوته گل در ۱۶ محله کم‌برخوردار مشهد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد از کاشت بیش از ۵۰ هزار بوته گل رنگارنگ در ۱۶ محله کم برخوردار شهری همزمان با ایام ولادت امام مهربانی‌ها و توسعه ارائه خدمات ویژه به حاشیه شهر مشهد خبر داد.

علی نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با آغاز دهه کرامت و بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، ۱۶ محله هدف در هشت منطقه شهری شناسایی شد و برنامه‌ریزی برای ارائه این خدمات گسترده به این محلات در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس و پس از نظر خواهی از شهروندان این محلات، اقدامات گسترده‌ای در این مناطق هدف گذاری شد که شاخص ترین آنها شامل جمع‌آوری بیش از ۱۷۰۰ تن خاک و نخاله، بیش از ۴۵۰۰ متر مربع لکه‌گیری آسفالت، ۳۵۰ مورد فضا آرایی ویژه محلات، کاشت ۵۰ هزار بوته گل فصلی و کاشت ۲۰ هزار گونه گیاهی نظیر درخت، درختچه و پرچین در این محلات است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد افزود: در این طرح ۱۰ روزه، هزاران نفر از نیروهای معاونت محیط زیست و خدمات شهری، معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد حضور دارند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: بر اساس جدول زمانبندی مقرر شده است برای پویش محله رضوی، خدمات مورد نظر تا پایان روز ولادت حضرت امام رضا (ع) ادامه داشته باشد.

کد خبر 580873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.