آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت در بادرود

شهردار بادرود گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر ٣٢٠٠ متری میدان غدیر تا میدان امام بادرود آغاز شد.

علی رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با هدف تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و به همت نیروهای خدمات شهری، عملیات اجرایی روکش آسفالت لاین رفت مسیر میدان غدیر، بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مطهری تا میدان امام به متراژ ٣٢٠٠ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری و فروش اوراق مشارکت، در حال انجام است.

وی افزود: در مرحله دوم میدان ترگل ورودی آزادراه اصفهان -نطنز-کاشان به بادرود با پایان یافتن مراحل زیرسازی آسفالت‌ریزی آن نیز انجام خواهد شد.

شهردار بادرود خاطرنشان کرد: مسیر رفت میدان امام (ره) به سمت فلکه شاهزاده محمد (ع) به علت تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین آسیب جدی دیده است و روکش آسفالت می‌شود.

رجبی با تاکید بر اینکه تا پایان سال ۱۴۰۱ کلیه معابر فرعی و اصلی شهر بادرود آسفالت خواهد شد، تصریح کرد: بهبود وضعیت معابر، رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان از مهم‌ترین اهداف مدیران شهری است.

وی تاکید کرد: ایجاد شرایط مناسب برای تسهیل در عبور و مرور و توجه به کیفیت معابر، بلوارها و خیابان‌های سطح شهر به عنوان شریان‌های اصلی، تأثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر دارد؛ از این‌رو اهمیت اجرای این‌گونه پروژه‌ها در حیطه وظایف شهرداری‌ها بوده و بسیار ضروری است.

شهردار بادرود گفت: با توجه به تلاش مسئولان جهت زیباسازی شهر، شهروندان شاهد شهری پویا و زیبا به لحاظ عمرانی و شهری در سال ۱۴۰۲ خواهند بود.

کد خبر 580860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.