ایجاد "نشاط اجتماعی" رویکرد شاخص فرهنگی منطقه ۲ شهرداری اصفهان

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ایجاد نشاط اجتماعی رویکرد شاخص فرهنگی منطقه دو شهرداری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در ویژه برنامه میلاد امام رضا (ع) با عنوان"بر آستان خورشید" با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با جشن بزرگ ویژه دختران نوجوان با عنوان "دختران آفتاب آغاز و با ویژه برنامه امام رضا (ع) به پایان می‌رسد، اظهار کرد: منطقه دو شهرداری اصفهان افتخار دارد در ایام دهه کرامت برنامه‌های متنوعی برای شهروندان برگزار کند که مهمترین آن جشن "دختران آفتاب" به‌مناسبت روز دختر با حضور سه هزار نفر از مادران و دختران منطقه بود که بسیار مور توجه قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مسائل مهم مورد توجه مدیریت شهری منطقه دو با توجه به شعار "اصفهان من، شهر زندگی" ایجاد نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها است که جزو رویکردهای شاخص فرهنگی این منطقه است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان وجود پارک قلمستان و نیز ورزشگاه ملت را یک پتانسیل برای برگزاری برنامه‌های مناسبتی منطقه دو عنوان کرد و گفت: با توجه به درخواست و نیاز شهروندان به برنامه‌های شاد و متنوع از این پس توسط امور فرهنگی شهرداری برنامه‌های شاد با محتوای آموزشی و فرهنگی اجتماعی برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در منطقه دو شهرداری، ادامه داد: این دهه فرصت بسیار مغتنمی بود که به بهانه‌های مناسبت‌های شادی‌آور، برنامه‌هایی از جمله جُنگ شادی و مسابقات، مسابقات کتابخوانی، سرودخوانی برگزار و ایجاد روحیه نشاط در مردم ایجاد کند.

صیرفی‌نژاد، برنامه‌ریزی اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان با فرا رسیدن ایام تابستان را از دیگر برنامه‌های مهم اداره فرهنگی اجتماعی منطقه دو برای شهروندان محلی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه آخرین برنامه دهه کرامت "شب شعر رضوی" در فرهنگسرای معلم و سراج با حضور شعرای آئینی است، افزود: با اجرای شب شعر به همراه موسیقی سنتی و حضور شعرای معروف برنامه‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.

به گزارش ایمنا، اجرای گروه سرود آوازی مولا در وصف امام رضا (ع)،نقاره‌زنی خادمان امام رضا (ع)، مسابقه شاد و استندآپ کمدی از عمده برنامه‌های جشن میلاد امام رضا (ع) بوده است.

 "نشاط اجتماعی" رویکرد شاخص فرهنگی منطقه ۲ شهرداری اصفهان

کد خبر 580838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.