توجه ویژه مدیریت شهری یزد به جایگاه خانواده

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: جایگاه خانواده و ضرورت تلاش برای تحکیم بنیان آن اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خانواده یکی از نهادهای مهم جامعه است و علاوه‌بر دین اسلام تمام ادیان بر آن تاکید کرده‌اند. مبحث خانواده تک‌بعدی نیست و همکاری سازمان‌ها و ارگان‌ها را می‌طلبد تا معضلات موجود در این زمینه رفع شود و شاهد تحکیم بنیان خانواده در جامعه باشیم، چرا که یکی از نهادهای مهم در جامعه خانواده است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود. شورای اسلامی شهر یزد در این زمینه پیشنهاداتی ارائه داده است.

فاطمه زارع در این خصوص اظهار کرد: هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است و امیدواریم که تمام حرکت‌ها و اقدامات در راستای رسیدن به این هدف بزرگ باشد.

وی ادامه داد: پیش‌نویس برنامه سیاست‌های خانواده در شورای اسلامی شهر یزد تدوین شده است، زیرا یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: توجه به جایگاه خانواده و ضرورت تلاش برای تحکیم بنیان آن اهمیت بسیاری دارد و باید تمام برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در این راستا طرح‌ریزی می‌شود، خانواده‌محور باشد. با توجه به اهمیت این بحث و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر این موضوع که یکی از راهبردهای رسیدن به تمدن اسلامی را خانواده متعالی و سالم دانسته‌اند، در شورای اسلامی شهر یزد تلاش می‌شود که در کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به این نهاد مهم شود.

وی گفت: در دوره‌های قبل نیز بحث خانواده به عنوان یک کمیته زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر مورد توجه قرار دادیم، اما در این دوره با توجه به گستردگی بسیار بالایی که حوزه خانواده دارد، کمیسیون خانواده به صورت مستقل ایجاد شده است.

کد خبر 580702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.