این سری که به چالوس می‌روید به جای ماندن در هتل با پینورست ویلا اجاره کنید

تا همین چند سال پیش اگر می‌خواستیم به سفر برویم تنها گزینه روی میز برای اقامت در شهر مورد نظرمان، گرفتن اتاق در هتل بود. اما در سال‌های اخیر صنعت اجاره اقامتگاه مثل یک موشک آن هم با سرعت زیاد در حال رشد است و طرفداران زیادی هم برای خودش دست‌وپا کرده است.

تا همین چند سال پیش اگر می‌خواستیم به سفر برویم تنها گزینه روی میز برای اقامت در شهر مورد نظرمان، گرفتن اتاق در هتل بود. اما در سال‌های اخیر صنعت اجاره اقامتگاه مثل یک موشک آن هم با سرعت زیاد در حال رشد است و طرفداران زیادی هم برای خودش دست‌وپا کرده است.

از طرفی با رشد شبکه‌های اجتماعی و بیشتر دیده شدن تصاویر مربوط به جاذبه‌های گردشگری تعداد مسافران بیشتر شده که این هم نقش زیادی در رشد صنعت اجاره اقامتگاه داشته است.

پس اگر این‌بار با دیدن عکسی تصمیم گرفتید که به آن شهر سفر کنید کافی است برای اجاره آپارتمان مبله یا رزرو ویلا در سراسر کشور به وب سایت پینورست که به‌صورت تخصصی در زمینه اجاره اقامتگاه فعالیت می‌کند سر بزنید.

حالا هم می‌خواهیم به شما بگوییم که اجاره اقامتگاه چه مزایا و خوبی‌هایی نسبت به ماندن در هتل دارد.

تعطیلات رویایی خودتان را برنامه‌ریزی کنید

وقتی موقع سفر می‌شود و شما قصد دارید که در هتل اقامت کنید خیلی انتخاب‌های زیادی در مورد محل قرارگیری هتل ندارید. یعنی تصور کنید که به یک شهر کوچک ساحلی سفر کردید و می‌خواهید که در چند قدمی ساحل باشید و از منظره دریا لذت ببرید. این در حالی است که تنها هتل شهر از ساحل فاصله دارد و در یک محوطه جنگلی و نزدیک به کوه است.

اما با اجاره اقامتگاه دست شما در انتخاب محل باز است. دوست دارید هر روز صبح با صدای امواج دریا از خواب بیدار شید؟ اجاره اقامتگاهای ساحلی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دوست دارید محل اقامتتان به شما حس خانه بدهد؟ آپارتمان‌های مبله بهترین انتخاب هستند. دوست دارید که چند روزی را در دل جنگل و دور از همه چی بگذرانید؟ یک کلبه جنگلی در محلی بکر دقیقاً جایی است که باید باشید.

خلاصه این طور بگوییم که هر کسی می‌توانید اقامتگاه موردنظرش را در پینورست پیدا کند.

این سری که به چالوس می‌روید به جای ماندن در هتل با پینورست ویلا اجاره کنید

از حریم خصوصی لذت ببرید

اگر تجربه اقامت در هتل را داشته باشید خیلی خوب می‌دانید که ماندن در یک محیط شلوغ در کنار کلی آدم دیگر چطور است. به هر قسمتی از هتل که بروید مطمئناً با کلی افراد دیگر که مثل شما مسافر هستند برخورد خواهید کرد و در واقع چیزی به معنی حریم خصوصی معنایی ندارد.

اجاره اقامتگاه آن حریم خصوصی و آرامشی که به‌دنبالش هستید را به شما می‌دهد. حتی اگر با دوستانتان هم سفر کرده باشید می‌توانید هر کدام اتاق خودتان را بردارید و در عین حال که در کنار همدیگر هستید حریم خودتان را هم داشته باشید.

هر زمان که خواستید از خواب بیدار شوید

هتل‌ها هم مثل خیلی از جاهای دیگر قوانین مربوط به خودشان را دارند. معمولاً در هتل‌ها صبحانه یا شام در یک بازه زمانی مشخص سرو می‌شود. اگر نمی‌خواهید غذا را از دست دهید باید سر زمان خودتان را به رستوران برسانید.

دوست ندارید در سفر در قید و شرط چیزی باشید؟ دوست دارید هر وقت که دلتان خواست بخوابید و از خواب بیدار شوید؟ پس اجاره اقامتگاه چاره کار شماست.

سالم‌تر بخورید، کمتر خرج کنید

بیشتر اتاق‌های هتل‌ها یک آشپزخانه کوچک دارند. ولی خب وسایل و تجهیزات کاملی ندارند و در واقع نمی‌توانید در آنها آشپزی کنید.

همین مسافران را مجبور می‌کند تا برای صرف وعده‌های غذایی به بیرون بروند.

تمام ویلاها و آپارتمان‌هایی که پینورست برای شما گلچین کرده آشپزخانه با وسایل و لوازم کامل دارند. پس اگر ترجیح می‌دهید که خودتان غذاهای سالم بپزید و رژیم غذایی‌تان را رعایت کنید باید فکر ماندن در هتل را از سر بیرون کنید.

مطمئناً خودتان می‌دانید اما خوب است این را بگوییم که اگر خودتان در طول سفر آشپزی کنید هم می‌توانید تا حد زیادی هزینه‌هایتان را کاهش دهید و هم می‌توانید برای خرید به مغازه‌ها و بازارهای محلی سر بزنید که این به چرخه اقتصاد هم کمک می‌کند.

همه هزینه‌ها مشخص است

وقتی شما از سایتی مثل پینورست یک اقامتگاه مثل ویلاهای چالوس، خانه‌های روستایی رشت، آپارتمان‌های مبله تهران، بوم‌گردی‌های قشم و … اجاره می‌کنید یک هزینه مشخص را می‌پردازید. بعد هم هیچ هزینه دیگری به آن اضافه نمی‌شود.

خیلی از این اقامتگاه‌ها استخر، سونا، میز بیلیارد، فوتبال‌دستی، فضای بازی و … دارند که شما با پرداخت همان هزینه مشخص می‌توانید از همه آنها استفاده کنید.

اما گاهی هتل‌ها برای استفاده از هر امکاناتی هزینه جدا دریافت می‌کنند و ممکن است که شما این را از اول ندانید. زمانی که می‌خواهید هزینه نهایی را پرداخت کنید و اتاق را تحویل بدهید از هزینه‌های نوشته شده در فاکتور سورپرایز خواهید شد.

چرا برای اجاره اقامتگاه سراغ پینورست بریم؟

این سری که به چالوس می‌روید به جای ماندن در هتل با پینورست ویلا اجاره کنید

مطمئناً موقع جست‌وجو برای اجاره اقامتگاه با اسم‌های زیادی روبه‌رو شدید و از خودتان می‌پرسید که به کدام اعتماد کنم؟ یکی از مزیت‌های اصلی پینورست این است که تمامی اطلاعات، امکانات و تصاویر کاملاً دقیق هستند. همین‌طور در پینورست امکان نظر گذاشتن وجود دارد و خواندن نظرات مهمان‌های قبلی خیلی می‌توانید به شما کمک کند.

در ضمن تیم پشتیبانی پینورست به‌صورت ۲۴ ساعته از لحظه ثبت رزرو تا بعد از تمام شدن اقامت در کنار شماست تا در صورت بروز کوچک‌ترین مشکلی سریع آن را حل کند.

کد خبر 580601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.