دریچه‌های هویتی جدید برای شهر شیراز باز شد

شهردار شیراز گفت: پس از سفر رهبر انقلاب به شهر شیراز، دریچه‌های هویتی جدیدی برای این شهر باز شد و مکتب عرفانی، تاریخی، مذهبی آن بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان اصنافی اظهار کرد: شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت (ع) در ایران اسلامی به شمار می‌رود، ویژگی‌ها و شاخص‌های شهر شیراز ذیل عنایات حضرت احمدبن‌موسی (ع) است.

وی گفت: پس از سفر رهبر انقلاب به شهر شیراز، دریچه‌ها هویتی جدیدی برای این شهر باز شد و مکتب عرفانی، تاریخی، مذهبی این شهر بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفت.

شهردار شیراز تصریح کرد: در این دوره شورا و شهرداری توجه ویژه‌ای به تعظیم شعائر شده است، دغدغه‌های بسیاری برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر و امامزادگان واجب‌التعظیم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه عکس سه حرم در سه شهر مذهبی مشهد، قم و شیراز برگزار شد، گفت: این نمایشگاه با استقبال مردم روبه‌رو شد که بدین منظور نمایشگاه دائمی در جوار حرم مطهر شاهچراغ (ع) برپاشده است.

اصنافی خاطرنشان کرد: نامگذاری یکی از صحن‌های ورودی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به نام حضرت فاطمه معصومه (س) مورد توجه است و نامگذاری خیابانی در شیراز به نام کریمه اهل‌بیت (س) در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 580479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.