محرومیت ۴ ساله هوادار منچسترسیتی به دلیل یک حرکت عجیب!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه هجدهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

سان:

* آرسنال از حدس و گمان درمورد بوکایو ساکا چشم‌پوشی می‌کند و منتظر است تا این بازیکن تعطیلات تابستانی خود را قبل از شروع مذاکرات قرارداد به پایان برساند.

محرومیت چهارساله هوادار منچسترسیتی به دلیل یک حرکت عجیب!

* روملو لوکاکو برای اثبات شایستگی‌های خود در تابستان به دلیل آسیب‌دیدگی مچ پا با مشکل جدی مواجه شده است. این درحالی است که اینتر به او علاقه‌مند است.

* امرسون رویال، ستاره تاتنهام، لحظه وحشتناکی را که پس از درگیری مسلحانه و هدف قرار گرفتن توسط یک سارق مسلح، برای جان خود می‌ترسید، بازگو کرد.

* یکی از هواداران منچسترسیتی به دلیل طعنه زدن به رابین اولسن، دروازه‌بان استون ویلا در جریان تهاجم بزرگ تماشاگران به زمین، چهار سال محروم و جریمه شد

دیلی میل:

* تاد بوهلی قرار است اولین حضور رسمی خود را به عنوان مالک جدید چلسی در دیدار روز شنبه که مقابل آرسنال و دوستانه است، انجام دهد.

* لیورپول انتظار هیچ مشکلی را ندارد زیرا به دنبال امضای قرارداد با کالوین رمزی، نوجوان آبردین است.

* یوری تیلمانز برای اولین بار اعتراف کرد که می‌تواند در تابستان امسال لستر را ترک کند، زیرا علاقه زیادی برای رفتن به آرسنال دارد.

* راب پیج پس از هدایت تیم ملی فوتبال ولز به اولین جام جهانی از سال ۱۹۵۸، توسط ستاره‌های این کشور حمایت می‌شود تا برای مدت طولانی سرمربی تیم ملی باقی بماند.

* استعدادیاب های منچستریونایتد در جریان پیروزی دو بر یک دانمارک مقابل اتریش در لیگ ملت‌های اروپا، اهداف نقل و انتقالات تابستانی خود، کریستین اریکسن و کنراد لایمر را زیر نظر داشتند.

* مارسلو، اسطوره رئال مادرید، قرار است در پایان این ماه، یک خداحافظی با شکوه با لوس بلانکوس داشته باشد و به شکل ویژه آن را جشن بگیرد.

دیلی تلگراف:

* به توماس توخل قول داده شده که می‌تواند رهبری نقل و انتقالات چلسی را توسط مالکان جدید باشگاه در تغییری که برای نزدیک شدن به تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول طراحی شده است، به عهده بگیرد.

* اسکاتلند قصد دارد برای آمادگی خود به آمریکای جنوبی برود و یک مسابقه طناب‌کشی برون‌مرزی را برای فین اسمیت، مگس نیمه بدون کلاهک، یکی از درخشان‌ترین بازیکنان راگبی انگلیسی، راه‌اندازی کند.

گاردین:

* زمانی که یک کارشناس ایمنی انگلیسی با چندین دهه تجربه از سمت خود به عنوان مشاور در هیئت حاکمه فوتبال اروپا کنار رفت، نگرانی‌های جدی درمورد بخش ایمنی و امنیت یوفا در اوایل امسال مطرح شد.

* "استف هاتون" بازیکن تیم ملی فوتبال زنان انگلیس گفته است که برای اثبات آمادگی خود برای سرمربی تیم ملی انگلیس، سارینا ویگمن، "تاکنون همه موانع را عالی پشت سر گذاشته است‌" و مطمئن است که می‌تواند قبل از یورو به بهترین حالت برسد.

تایمز:

* انتظار می‌رود فیکایو توموری، مدافع تیم ملی انگلیس، قبل از شروع فصل جدید سری آ، قرارداد جدیدی با میلان امضا کند.

* پیش‌بینی می‌شود گرت بیل در دو هفته آینده با نمایندگان خود دیدار کند تا در مورد تصمیم بعدی خود در خصوص آینده فوتبال خود صحبت کند.

محرومیت چهارساله هوادار منچسترسیتی به دلیل یک حرکت عجیب!

دیلی میرر:

* رابین فن پرسی ستاره سابق فوتبال هلند، به اریک تن هاخ گفته است که باشگاهی بهتر از منچستریونایتد برای سرمربیگری، پیدا نخواهد کرد.

دیلی رکورد:

* تیم فوتبال آبردین مذاکرات خود را با لیورپول آغاز کرده است تا برای فروش کالوین رمزی به قرمزها، به یک توافق منطقی برسند.

* الکساندر لاکازت ممکن است زمانی که قراردادش با آرسنال به پایان برسد، به سلتیک پالس مثبت بدهد تا برای جذب او با دستمزدی بالا اقدام کند.

* طبق اعلام رسانه‌ها، رنجرز اگر بخواهد گزینه خرید جیمز ساندز بازیکن آمریکایی را فعال کند باید ۴.۵ میلیون پوند برای او بپردازد.

* کالوین باسی ستاره ۲۲ رنجرز، در تابستان امسال پس از نمایش‌های خوب در لیگ اروپا، در رادار باشگاه‌های بوندسلیگایی خواهد بود تا به این لیگ نقل مکان کند.

سان اسکاتلند:

* جان پارک، استاد استعدادیابی که ویکتور وانیاما، ویرجیل ون دایک و موسا دمبله را برای سلتیک شناسایی کرده است، درحالی که آماده می‌شود تا تیم دسته دومی بلکبرن روورز را در پایان این ماه ترک کند، به دنبال یک چالش جدید است.

* آلن مک گرگور مذاکرات خود را بر سر یک قرارداد جدید که ترکیبی از نقش بازیکن و مربیگری در رنجرز است، آغاز کرده است.

کد خبر 580441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.