تبلت Pixel احتمالا جایگزین نمایشگر هوشمند Google Nest Hub خواهد شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت Pixel شباهت زیادی به نمایشگر هوشمندGoogle Nest Hub دارد و احتمالا جایگزین آن خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌سد که تبلت Pixel قرار است جایگزین Nest Hub در خانه‌ها شود. این محصول به یک «داک» اختصاصی متصل می‌شود که با عنوان "Google Dock" نامیده می‌شود؛ البته بعید به نظر می‌رسد که این نام محصول نهایی باشد. پیش‌بینی می‌شود این داک زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌شود، باتری تبلت را شارژ کند؛ همچنین می‌تواند به عنوان یک بلندگوی خانگی نیز عمل کند.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که در اطراف پشت تبلت Pixel "پین‌های pogo" برای اتصال دستگاه به محصولات دیگر تعبیه شده است، البته شرکت گوگل هنوز به لوازم جانبی که می‌تواند به تبلت جدید متصل شود، اشاره نکرده است. گوگل برای اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی اولتراسوند Nest Hub به اندروید آماده می‌شود.

دستگاه‌های Nest Hub برای تشخیص حضور کاربر و روشن شدن از امواج فراصوت استفاده می‌کند. گوگل نیز با پشتیبانی از پخش و ضبط امواج اولتراسونیک، برای تبلت Pixel عملکرد مشابهی را در اندروید ارائه خواهد کرد. گزارش منتشر شده دیگری نیز نشان می‌دهد که چگونه گوگل راهی برای استفاده از اندروید برای تشخیص خروپف و سرفه را آزمایش می‌کند، این ویژگی که قبلاً در Nest Hub موجود بوده است، می‌تواند به تبلت Pixel نیز راه پیدا کند.

کد خبر 580357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.