۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
لپ‌تاپ ۱۴ اینچی HP Zhan X معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ ۱۴ اینچی HP Zhan X با تراشه Ryzen 9 Pro، پشتیبانی از 4G و قیمت پایه 890 دلار معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اچ‌پی لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جدیدی به نام Zhan X را معرفی کرد. این لپ‌تاپ به عنوان بخشی از محصولات سری EliteBook HP عرضه می‌شود و از آخرین پردازنده‌های AMD Rembrandt از جمله Ryzen 7 PRO 6850HS و Ryzen 9 PRO 6950HS بهره می‌برد. تراشه‌های سری Rembrandt برپایه معماری شش نانومتری Zen3 Plus توسعه داده شده است و از گرافیک مبتنی بر RDNA2 بهره می‌برد.

مدل پایه لپ‌تاپ ۱۴ اینچی HP Zhan X تقریباً ۸۹۰ دلار است، در حالی که سریع‌ترین مدل آن با قیمت ۱۱۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. لپ‌تاپ جدید شرکت اچ‌پی از پردازنده گرافیکی AMD Radeon 680M استفاده می‌کند، از اسلات حافظه دوگانه داخلی بهره می‌برد و حداکثر از ۶۴ گیکابایت حافظه رم DDR5 پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ HP Zhan X فقط ۱.۴ کیلوگرم وزن دارد از طراحی لبه گرد و شاسی فلزی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش این دستگاه دارای وضوح تصویر ۱۲۰۰ * ۱۹۲۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. این محصول همچنین گستره رنگی sRGB را به صورت کامل پوشش می‌دهد.

لپ‌تاپ HP Zhan X از شبکه‌های 4G LTE پشتیبانی می‌کند و به دوربین پنج مگاپیکسلی، دو درگاه USB-C و یک درگاه HDMI مجهز شده است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۱ وات ساعت تأمین می‌شود و با آداپتور ۶۵ وات عرضه می‌شود.

کد خبر 580355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.