به گزارش خبرنگار ایمنا، فریدون رضویکیا با اشاره به راهاندازی سامانه جامع بهرهبرداران در تهران، اظهار کرد: با راهاندازی سامانه جامع بهرهبرداران، ضمن شفافسازی فرآیندها، سهولت دسترسی به آمارها و گزارشها، پرداخت آنلاین قبوض انشعابات و فراهم کردن زمینه مشارکت در تصمیمات و نظرسنجی از بهرهبرداران، افراد یاد شده میتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
وی ادامه داد: سامانه جامع بهرهبرداران به عنوان درگاه ارتباطی بین شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران و بهرهبرداران اماکن تجاری و خدماتی دریاچه در نظر دارد خدمات و تسهیلات مورد نیاز بهرهبرداران را در یک چهارچوب جامع و قابل توسعه ارائه دهد و نقش یک کارگزار هوشمند و قابل اعتماد را برای مراجعان خود ایفا کند.
مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران تصریح کرد: هدف از راهاندازی سامانه جامع بهرهبرداران ایجاد درگاهی یکتا، یکپارچه، متعامل، ایمن و قابل دسترس به منظور اطلاع رسانی قراردادها، اخطارهای قراردادی، تذکرات انضباطی و شفافیت روابط مالی و قراردادی است.
وی خاطرنشان کرد: شفافسازی و یکپارچهسازی فعالیتهای حقوقی، مالی و اجراییدر حوزه بهرهبرداری و ساماندهی مشاغل فعالدر دریاچه، مستندات مربوط به اطلاعات قراردادی، مالی و حقوقی بهرهبرداران اماکن تجاری و خدماتی و آخرین وضعیت اماکن یاد شده در این سامانه ثبت و پس از احراز هویت برای مدیران شرکت و بهرهبرداران اماکن تجاری و خدماتی قابل مشاهده و دسترس است.
رضویکیا در خصوص مزیتهای این سامانه برای مخاطبان، اظهار کرد: سامانه جامع بهرهبرداران علاوه بر افزایش بهرهوری و همافزایی سازمانی، خدمات را با کیفیتی بهتر، سرعتی بالاتر و ضریب اطمینان بیشتر به مخاطبان ارائه خواهد کرد.
نظر شما