تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان ویژه اسامی رضا و معصومه

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ظرفیت‌های تفریحی گردشگری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان با تخفیف ۳۰ درصدی به افرادی که نام‌های مقدس رضا و معصومه دارند، ارائه می‌شود.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص طرح تخفیفی ویژه دهه کرامت اظهار کرد: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان همزمان با دهه کرامت، طرح تخفیف ۳۰ درصدی خود را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در طرح تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان، افراد با نام‌های مقدس رضا و معصومه می‌توانند از ظرفیت‌های تفریحی تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و پک کامل مجموعه شهر رویاها با تخفیف ۳۰ درصدی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان پیرامون جزئیات طرح تخفیف ویژه ابرسازه‌های تفریحی اصفهان، افزود: طرح تخفیفی ۳۰ درصدی دهه کرامت از تاریخ شانزدهم تا بیستم خردادماه ۱۴۰۱ به مردم و گردشگران اصفهان با نام‌های مقدس رضا و معصومه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تخفیفی برای تله‌کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و پک کامل شهر رویاها تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) این طرح تخفیفی به افرادی که نام کوچک آنها به این اسامی مزین است یا آن را در ترکیب نام خود دارند به همراه دو نفر از همراهان خود تعلق می‌گیرد.

ساکت با بیان اینکه مردم و گردشگران می‌توانند با ارائه کارت شناسایی خود از این طرح تخفیفی استفاده کنند، در تشریح طرح تخفیفی مجموعه شهر رویاها خاطرنشان کرد: شهروندان و گردشگران می‌توانند به منظور استفاده از ظرفیت بازی‌های شهر رویاها از تخفیف ۳۰ درصدی برای استفاده از بسته ویژه خانواده این مجموعه تفریحی گردشگری شامل تمام بازی‌های روباز، بازی‌های کودکان و سینماهای چندبعدی مجموعه، بهره‌مند شوند.

کد خبر 580005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.