مراحل طلاق توافقی با وکیل چقدر طول میکشد؟

در طلاق توافقی زن و شوهر باید در مورد کلیه مسائل مربوط به مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و زمان و نحوه ملاقات، جهیزیه و اجرت‌المثل و … به توافق برسند.

وکیل طلاق توافقی چه کسیست؟

وکیل طلاق توافقی فردیست که روند و پیشبرد طلاق توافقی را بر عهده گرفته و از آنجایی که طلاق توافقی مسئله‌ای می‌باشد که می‌تواند طلاق را برای افراد به یک پروسه خسته کننده و دشوار تبدیل کند، وجود بهترین وکیل برای طلاق توافقی در این زمینه باعث آسانی و سرعت روند آن می‌شود. البته بالا پایین داشتن مسیر طولانی طلاق چیزی کاملاً طبیعی می‌باشد، اما تخصص وکیل کمک بسیاری به شما می‌کند؛ به نحوی که نیازی به حضور شما در هیچ مرحله‌ای نیست.

طلاق توافقی

در طلاق توافقی زن و شوهر باید در مورد کلیه مسائل مربوط به مهریه، نفقه، حضانت فرزندان و زمان و نحوه ملاقات، جهیزیه و اجرت‌المثل و … به توافق برسند. دادگاه همه موارد مورد اتفاق را در حکمی که صادر می‌کند در نظر گرفته و آن را در گواهی عدم امکان سازش که یکی از مهم‌ترین مدارک برای طلاق توافقی می‌باشد، ذکر می‌کند. شما می‌توانید با کمک مؤسسه مؤسسه حقوقی تهران طلاق برگه عدم امکان سازش را بگیرید.

یکی از انواع طلاق، طلاق توافقی می‌باشد که در متون قانونی، تعریف نشده است. طلاق توافقی زمانیست که در آن زن و مرد توافق می‌کنند تا از یکدیگر جدا شوند و این توافق در حکم دادگاه به ثبت می‌رسد و ضمانت اجرای قانونی پیدا می‌کند. در واقع همان طوری که از اسم این نوع طلاق مشخص می‌باشد، طلاقیست که همه چیز در مورد آن بر حسب توافق بوده و زن و شوهر برای این که از یکدیگر جدا بشوند یکسری توافقاتی را انجام می‌دهند که این نوع طلاق، طلاق باین می‌باشد.اما اگر می‌خواهید که روند کار شما سریع‌تر باشد، حتماً با یک وکیل طلاق توافقی در این زمینه مشورت کنید.

مزیت داشتن وکیل طلاق توافقی

از آنجایی که امروزه تمامی امور به صورت کاملاً تخصصی قابل اجرا می‌باشد، زوج‌ها می‌توانند برای پیشبرد بهتر و سریع‌تر روند دادرسی و کاهش هزینه، زمان، جلوگیری از شکست و نتایج نا مطلوب در این امر، از وکیل طلاق توافقی کمک بگیرند تا مراحل طلاق توافقی با انجام هر چه بهتر و دقیق‌تر، نسبت به دستیابی به نتیجه مطلوب اطمینان داشته باشند. به طور قطع پیشنهاد می‌کنیم زوجین برای جلوگیری از رجوع مکرر به دادگستری و دخالت طرفین در طلاق، همچنین کمتر شدن زمان صدور گواهی عدم سازش از مشاورین طلاق توافقی کمک بگیرند. با مراجعه زوج‌ها به دفاتر وکالت و قطعی شدن تصمیم آن‌ها به طلاق، توافقنامه طلاق توافقی توسط وکیل طلاق توافقی تنظیم و سپس امضا وکالتنامه از زوجین اخذ می‌شود.

انتخاب درست وکیل طلاق توافقی!

برای انتخاب یک وکیل طلاق توافقی درست و اطمینان از مهارت او در اجرای روند پروسه طلاق، شما باید تا حدودی از راه حل های قانونی آگاه و در این زمینه مطالعه کرده باشید تا در طی جلسات مشاوره رایگان با وکیل طلاق توافقی خود راجع به مسائل مالی و شروط توافق نام‌هایی که با همسر خود تنظیم کردها ید صحبت‌های لازم را انجام دهید و آن را مکتوب کنید تا در طی صورت جلسه‌ای با امضای هر دو طرف توافقنامه تنظیم بشود.

وکیل طلاق توافقی، راه حلی برای شما که نمی‌خواهید به دادگاه بروید!

اگر نمی‌خواهید به دادگاه جهت انجام کارهای طلاق توافقی بروید، وکیل مؤسسه حقوقی تهران طلاق می‌تواند به نیابت از شما تمامی مراحل طلاق را تک به تک انجام داده و شما به راحتی در منزل به کارهای شخصیتان بپردازید. وکیل با سابقه مؤسسه حقوقی تهران طلاق، با سال‌ها تجربه در زمینه گرفتن انواع طلاق توافقی می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

وکیل خانواده

وکیل خانواده فردی است که با سال‌ها تجربه و بررسی در زمینه حل پرونده‌های طلاق و خانوادگی، دفاع از موکل در محاکم و پیگیری پرونده‌ها در دادگاه متخصص است. وکیل خانواده برای دفاع مؤثرتر در دادگاه باید اطلاعات به روز داشته باشد و در رویه و آرا قضائی جستجو کند و از آخرین قوانین و اخبار حقوق خانواده با خبر باشد. پیشنهاد می‌کنم که هرگز به توصیه و دانسته‌های پراکنده دیگران توجه نکنید! چون این کار علاوه بر این که سرانجامی ندارد، وقت و هزینه شما در این مسیر بیهوده تلف می‌کند و ممکن است تأثیر مخربی بر زندگی‌تان بگذارد. پس بهتر این می‌باشد که شما به یک وکیل خانواده حرفه ای اعتماد کنید و اجازه دهید تا کنار شما، تمامی مراحل قانونی شما را طی کند.

مراحل طلاق توافقی با وکیل چقدر طول میکشد؟

بهترین وکیل خانواده برای من دارای چه ویژگی‌هایی است؟

ممکنه سوال کنید که بهترین وکیل برای شما دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟ وکیل خانواده علاوه بر داشتن تجربه فراوان در زمینه دعاوی خانوادگی، باید دارای یکسری ویژگی اخلاقی و شخصیتی هم باشد. به صورت مختصر به مهم‌ترین این نکات می‌پردازیم.

۱-و کیل عالی باید اطلاعات به روز در زمینه قوانین خانواده داشته باشد. با توجه به تغییراتی که ممکن می‌باشد در قوانین رخ بدهد، به روز بودن وکیل خانواده می‌تواند یک نکته مثبت و عالی در دادگاه به شمار بیاید. به عبارت دیگر وکیلانی را انتخاب کنید که علاوه بر تجربه، از بروز ترین قوانین نیز اطلاع کافی داشته باشد.

۲- امانتداری مهم‌ترین ویژگی اخلاقی یک وکیل می‌باشد. وکیل خانواده باید محرم اسرار موکلش باشد و حتی پس از اتمام و پیروزی پرونده، این اطلاعات را به هیچ عنوان برای هیچ کس افشا نکند.

۳-و کیل خانواده خوب فردیست که موکلش را الکی و بیخود امیدوار نمی‌کند. برخی از وکلا برای گرفتن پول حاضرند که به دروغ موکلان را امیدوار کنند و در بعضی وقتا ممکن است شکست بخورند. پس باید تمامی مراحل پرونده را برای موکل شفاف سازی کنند و از تک تک وقایعی که قرار است منتظرشان باشد، آن‌ها را مطلع کند.

۴- به دلیل بالا رفتن هزینه و کمبود وقت در این روزها، وکیل خانواده، بهترین و کم هزینه ترین راه‌ها را پیش پای شما گذاشته و پس از بررسی اسناد و مدارک و صحبت‌های طی شده با موکل، او بهترین مسیر و آسان‌ترین راه را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید خیلی سریع به هدف مدنظرتان برسید. در غیر این صورت ممکن می‌باشد به شما خسارات مالی و زمانی زیادی برسد.

۵-و کیل خانواده مطمئناً برای پیروز شدن پرونده‌هایش در مورد طلاق توافقی فوری یک ارتباط‌هایی با همکاران خود دارد و هر چه دایره این ارتباط بازتر باشد، بهتر می‌تواند تصمیم بگیرد. وکیل خانواده مجرب با مشورت و استفاده از تجربه دیگر وکیلان با سابقه می‌تواند قوی‌تر در دادگاه عمل کند.

۶- آرامش و برخورد محترمانه یکی از خصوصیات اخلاقی وکیلان می‌باشد. اگر وکیل شما فردی عصبی و تند مزاج باشد ممکنه که احترام در دادگاه و قاضی را حفظ نکرده توهین کند؛ که این کار به رد پرونده شما می‌انجامد.

۷- توجه داشته باشید که تخصص داشتن در یک زمینه باعث قوی‌تر شدن می‌شود. به طور مثال هنگام زانو درد می‌توانید به پزشک عمومی مراجعه کنید، اما شما باید به یک ارتوپد متخصص رجوع می‌کنید. در اینجا هم اوضاع به همین شکل هست. یعنی اگر به صورت تخصصی وکیلتان را انتخاب کنید احتمال برد پرونده مدنظرتان نیز بالا می‌رود.

۸-و کیل خانواده فن بیان قوی و قلمی سنگین دارد. وکیل خانواده باید بتواند با صحبت‌های تأثیر گذار در دادگاه به پیشبرد پروندتان کمک کند.

مشاوره خوب، وظیفه وکیل خانواده

ازدواج بهترین اتفاقی می‌باشد که می‌تواند برای هر فردی اتفاق بیفتد. اما برعکس طلاق نقطه مقابل ازدواج و از تلخ‌ترین شرایط می‌باشد. شما می‌توانید با آگاهی از حق و حقوق و اطلاع از وظایفی که در زندگی زناشویی خواهید داشت، زندگی‌تان را شروع کنید تا خدایی ناکرده در آینده‌ای نه چندان دور زندگی‌تان به اختلاف برنخورد. زن و مرد یکسری حق و حقوق در ازدواج هستند که ممکن است هیچکدام از این قضیه خبر نداشته باشند. به طور مثال خانوم و آقایی نمی‌داند که تفاوت بین مهریه عندالمطالبه و عندالاستطاعه چه می‌باشد و ممکن است از هنگام عقد نکاح کاری را کنند که از انجام آن پشیمان شوند. پس راه حل در چیست؟ راه حل درست و منطقی این است که اگر شما قبل از عقد، در طی یک جلسه مشاوره با وکیل خانواده می‌توانید از تمامی حق و حقوق خودتان آگاه شوید و ندانسته کاری را انجام ندهید که در آینده خسارات جبران ناپذیری برای شما به وجود بیاورد.

کلام آخر

در مطالب بالا با توضیحاتی که داده شد متوجه شدید که برای انجام تمامی امور نیازمند یک وکیل حرفه ای و مجرب هستید. اگر می‌خواهید به صورت توافقی طلاق بگیرید و حتی یک بار هم به دادگاه نروید، پیشنهاد ما برای شما یک وکیل طلاق توافقی از مؤسسه حقوقی تهران طلاق می‌باشد. با کمک این وکیل شما دیگر نیازی ندارید تا به دادگاه بروید و این فرد بدون حضور شما تمامی مراحل را پشت سر می‌گذارد. اما اگر نمی‌خواهید به صورت توافقی طلاق بگیرید، کار شما سخت‌تر است و صد درصد برای گرفتن حقوقتان نیاز دارید تا با یک وکیل خانواده خوب مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با وکیل طلاق توافقی و وکیل خانواده از مؤسسه حقوقی تهران طلاق با ما تماس بگیرید.

جهت ورود به وبسایت تهران طلاق از طریق آدرس زیر اقدام کنید:

https://tehran-talagh.com

کد خبر 579993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.