بودجه رئال مادرید برای نقل و انتقالات تابستان، چقدر است؟

پس از یک سال خوب چه در داخل و چه خارج از زمین برای رئال مادرید، حالا می‌توان انتظار داشت که پنجره نقل و انتقالاتی شلوغی در سانتیاگو برنابئو وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئال مادرید ۳۵۰ میلیون پوند برای خرید چهره‌های جدید در پنجره نقل و انتقالات آینده در دسترس خواهد داشت زیرا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا پس از موفقیت اروپایی خود و خروج چندین نفر، پول زیادی دارد.

غول‌های لالیگا، حساب‌های دستمزدی خود را کاهش داده‌اند، هزینه‌های کل را کاهش داده‌اند و همچنین سرمایه‌های خود را از طریق فروش‌ها جمع‌آوری کرده‌اند. این صرفه جویی، با توجه پول‌های حاصل از لیگ قهرمانان اروپا، وضعیت آنها را بهتر کرده و این به این معنی است که می‌توان انتظار داشت که پنجره شلوغی پیش رو داشته باشد زیرا رئال به دنبال تکرار قهرمانی‌های خود در فصل ۲۰۲۱-۲۲ است.

رئال مادرید چقدر باید هزینه کند؟

لالیگا برای تمام تیم‌های شرکت کننده بر اساس درآمدها و هزینه‌های آنها در فصول گذشته، سقف دستمزد اعمال می‌کند. رسانه‌ها تخمین می‌زنند که تحت این محدودیت‌ها، مادرید مبلغ هنگفتی معادل ۶۳۴ میلیون پوند (۷۹۲ میلیون دلار) برای استفاده از دستمزد در سال‌های ۲۰۲۲-۲۳ خواهد داشت، در حالی که در فصل گذشته ۳۰۰ میلیون پوند (۳۷۵ میلیون دلار) به بازیکنان این تیم پرداخت شد. بخشی از این کسری، با پایان کاهش دستمزد توافق شده در طول همه‌گیری کووید -۱۹ جبران خواهد شد، اما باشگاه همچنین با سه نفر از پردرآمدترین بازیکنان خود خداحافظی می‌کند. قرارداد مارسلو، گرت بیل و ای سکو، تمام شده است و طبق گزارش سالاری اسپورت، حدود ۷۵ میلیون پوند (۹۴ میلیون دلار) از کل دستمزد آزاد خواهند شد. بازیکنان دیگری مانند وینیسیوس جونیور و ادر میلیتائو در صف افزایش حقوق در تابستان امسال هستند، در حالی که دستمزد آنتونیو رودیگر مدافع جدید چلسی نیز باید در نظر گرفته شود.

پاداش زیاد

پیروزی در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول نیز مزایای خاص خود را دارد. مجموع درآمد سفید پوشان برای این فصل لیگ قهرمانان اروپا، به ۱۱۳ میلیون پوند (۱۴۱ میلیون دلار) می‌رسد، که ۳۰ میلیون پوند (۳۷ میلیون دلار) هنوز در بودجه تیم لحاظ نشده است، با توجه به اینکه لوس بلانکوس ها معمولاً در مبالغ پیش بینی شده خود فرض می‌کنند که آنها به سقف بودجه خواهند رسید.

فروش احتمالی خسوس والخو، مارکو آسنسیو، دنی سبایوس، لوکا یوویچ یا ماریانو، نه تنها در کاهش حقوق، بلکه در جذب سرمایه‌های جدید نیز تأثیر زیادی خواهد داشت‌. رئال مادرید علاوه بر این، به عنوان بخشی از مشارکت خود با کمپانی Legends and Sixth Street برای مدیریت منافع تجاری سانتیاگو برنابئو که بازسازی شده، درحال پرداخت ۳۱۰ میلیون پوند (۳۸۷ میلیون دلار) است.

در مجموع، باشگاه می‌تواند حداقل روی ۳۵۰ میلیون پوند (۴۳۷ میلیون دلار) برای سرمایه‌گذاری در بازار نقل و انتقالات حساب کند، اگرچه از اینکه این پول چگونه خرج خواهد شد، چندان مطمئن نیست. کیلیان امباپه، هدف اصلی نقل و انتقالات، در ماه مه در پاری سن ژرمن ماندنی شد و این باشگاه قصد دارد از خرید گران قیمت در نقل و انتقالات و پرداخت هزینه‌های هنگفت اجتناب کند و به دنبال فرصت‌هایی باشد تا در فرصت مناسب خود را تقویت کند.

کد خبر 579848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.