ترین‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال+فیلم

هفته پایانی لیگ برتر در حالی برگزار شد که تیم گل‌گهر بیشترین نماینده را در جمع برترین‌های هفته داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از کم اهمیت‌ترین هفته‌های پایانی لیگ برتر در حالی برگزار شد که تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص بود و با توجه به نتایج هفته قبل، تکلیف تیم نایب قهرمان نیز تا حدود زیادی مشخص شده بود. با این حال در پایان هفته سی‌ام تنها یک اتفاق نسبتاً مهم رخ داد و آن صعود یک پله‌ای گل‌گهر و پایان لیگ با رتبه چهارمی. در این هفته در اتفاقی نادر دو دیدار هم لغو شد که تکلیف نتیجه آنها را کمیته انضباطی مشخص خواهد کرد.

نتایج هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پیکان یک- مس رفسنجان یک

استقلال صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

شهرخودرو صفر- فولاد صفر

گل‌گهر ۳- ذوب آهن ۲

فجرسپاسی صفر- پرسپولیس یک

سپاهان یک- آلومینیوم یک

نساجی- تراکتور (لغو)

صنعت نفت- هوادار (لغو)

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: گل‌گهر ۳- ذوب آهن ۲

دیدار جذاب گل‌گهر و ذوب آهن در حالی پنج گل داشت که طی بازی گل‌گهر دو بار عقب افتاد اما هر دو بار موفق به جبران شد و در نهایت گل برتری را به ثمر رساند و با حفظ آن، سه امتیازی که باعث صعود یک رده‌ای این تیم شد را کسب کرد. گل‌گهر به لطف این پیروزی فصل را بالاتر از فولاد در رده چهارم به پایان رساند.

تیم هفته: گل‌گهر

در این هفته تنها دو تیم پیروز بودند، پرسپولیس و گل‌گهر. تیم امیر قلعه نویی در حالی مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید که دقت پاس ۸۱ درصدی از خود ثبت کرد و مقابل ذوب آهن امید گل ۹۴/۰ داشت، همچنین مالکیت توپ این تیم ۵۷ درصد بود.

سرمربی هفته: امیر قلعه نویی (گل‌گهر)

قلعه‌نویی در سیرجان تیمی ساخته که حتی اگر دو بار هم از حریف عقب بیفتد در نهایت توان بازگشت و حتی پیروزی را دارد. گل‌گهر در حالی ذوب آهن را برد که به این برد نیاز مبرم داشت زیرا از توقف فولاد مقابل شهرخودرو ساعتی قبل از این دیدار مطلع شده بود.

دروازه‌بان هفته: علی محسن‌زاده (نفت مسجد سلیمان)

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان ستاره زمین در بازی هفته آخر استقلال بود و مانع این شد که جشن قهرمانی این تیم همراه با پیروزی باشد. محسن‌زاده مقابل استقلال علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه خود، پنج مهار، سه خروج موفق و سه عملکرد دفاعی داشت.

مدافع هفته: بهنام برزای (گل‌گهر)

مدافع راست گل‌گهر که مقابل ذوب آهن از اواسط نیمه دوم وارد زمین شد بسیار خوش درخشید و علاوه بر گلی که به ثمر رساند، در باز نشدن دروازه تیمش از زمانی که به زمین آمد تأثیرگذار بود.

هافبک هفته: سجاد آشوری (ذوب آهن)

هافبک ذوب آهن مقابل گل‌گهر گل اول تیمش را به ثمر رساند. آشوری البته در روزی که عملکرد خوبی در میانه زمین برای ذوب آهن داشت نتوانست مانع از شکست تیمش شود و همراه با ذوب آهن بدون امتیاز سیرجان را ترک کرد.

مهاجم هفته: مرتضی تبریزی (گل‌گهر)

یک گل و یک پاس گل بیان‌گر عملکرد درخشان تبریزی در هفته پایانی است. تبریزی که بهترین بازیکن زمین در دیدار گل گهر و ذوب آهن بود، علاوه بر این پنج بازیابی توپ و سه نبرد موفق هم از خود به جا گذاشت.

گل هفته: امید عالیشاه (پرسپولیس)

در هفته‌ای کم گل که دو بازی از آن هم لغو شد گل ۳ امتیازی امید عالیشاه به فجرسپاسی زیباترین گل هفته بود.

کد خبر 579763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.