ایران یک - ترکمنستان ۲/امیدهای صعود رنگ تیره به خود گرفت

تیم‌ ملی امید کشورمان دیدار دوم مرحله‌ گروهی آسیا را با نتیجه ۲ بر یک مقابل ترکمنستان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی امید کشورمان در دومین دیدار مرحله‌گروهی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا به‌میزبانی ازبکستان، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند، به مصاف ترکمنستان رفت و در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

تک‌گل در این دیدار را علیرضا باویه در دقیقه هشتم بازی به‌ثمر رساند؛ گل‌های ترکمنستان هم توسط ساپاگولیِف از روی نقطه‌پنالتی و چاریف به‌ترتیب در دقایق ۲۸ و ۸۰ وارد دروازه ایران شد.

در این بازی، تیم‌ملی ترکمنستان از طریق کمک‌داور ویدئویی صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ اما در نیمه‌دوم یاسین سلمانی پس از برخورد با مدافع حریف و سرنگونی در محوطه جریمه ترکمنستان، گئورگی کینگ داور وسط را متقاعد که برای کشورمان پنالتی بگیرد اما پس از بررسی کمک‌داور ویدئویی پنالتی رد شد. در ادامه علیرضا باویه زننده تک‌گل ایران که دقیقه ۵۵ کارت زرد نخستش را دریافت کرده بود پس از تکل روی بازیکن ترکمنستان و باز هم با بررسی صحنه توسط VAR با دریافت کارت‌زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و ایران ۲۵ دقیقه پایانی را ده‌نفره مقابل ترکمنستان ادامه داد.

به این ترتیب تیم کشورمان با یک امتیاز در رده چهارم جدول گروه اول قرار گرفت تا برای صعود مجبور به پیروزی مقابل ازبکستان، صدرنشین گروه در بازی آخر باشد. این دیدار روز سه‌شنبه هفدهم خردادماه در ورزشگاه نسف‌قارشی برگزار خواهد شد.

تیم‌های ترکمنستان و قطر نیز به ترتیب با ۳ و یک امتیاز روی پله‌های دوم و سوم قرار دارند. البته دیدار تیم‌های ازبکستان و قطر در حال انجام است و باید دید نتیجه این بازی چه خواهد شد چرا که برای ایران بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 579728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.