مورینیو به دنبال هافبک رئال مادرید

ستاره خط میانی رئال مادرید ترجیح می‌دهد در لیگ اسپانیا به کار خود ادامه دهد اما بعید نیست که ایتالیا مقصد بعدی او باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رم در حال تلاش برای جذب ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال مادرید است تا بتواند به بهترین شکل ممکن خود را برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده آماده کند.

به نظر می‌رسد ژوزه مورینیو مالکان آمریکایی باشگاه رم را متقاعد کرده که این تیم نیاز به تقویت دارد. با این حال، از آنجایی که سری آ دیگر کشش مالی قبلی را ندارد، جالوروسی ها می‌دانند که برای تقویت تیم باید خلاق باشند. قرارداد ایسکو با رئال مادرید تمام شده و به عنوان یک بازیکن آزاد می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی پایتخت‌نشینان در پنجره نقل و انتقالات باشد.

ستاره خط میانی رئال مادرید ترجیح می‌دهد در لیگ اسپانیا به کار خود ادامه دهد اما اگر پیشنهاد قابل توجهی برای وی ارسال نشود، بعید نیست که او ایتالیا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

مورینیو پس از کسب قهرمانی با رم در فینال لیگ کنفرانس موفق شده نظر سران باشگاهش را جذب کند. آن‌ها می‌دانند که اندیشه‌های تاکتیکی خوزه ممکن است پس از سال‌ها رم را به میان تیم‌های برتر اروپا برساند و به همین خاطر حاضر شده‌اند تا حد امکان برای بهبود فنی تیم رم خرج کنند.

خورخه مندز که یکی از مدیربرنامه‌های مطرح جهان فوتبال محسوب می‌شود، نماینده ایسکو است. مندز همچنین نماینده سرجیو اولیویرا، بازیکن فعلی رم و بازیکن سابق پورتو نیز هست. مورینیو امیدوار است تا بتواند به دنبال رابطه خوب خود با این فرد، هافبک اسپانیایی را متقاعد به این انتقال کند.

کد خبر 579714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.