عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ خردادماه

در این بسته خبری از بازنگری حریم شهر باسمنج تا بهره‌برداری از پارک بانوان ایذه و پایش ساختمان‌های بروجرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

پایش و بازرسی ساختمان‌های شهر بروجرد

محمد غفاری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: در راستای اجرای نظام پایش و بازرسی ایمنی ساختمان‌های سطح شهر بازدید فنی و ایمنی ساختمان‌های سطح شهر صورت گرفت.

تولید گل‌های فصلی در نهالستان شهرداری خاش

مهدی شهنوازی، شهردار خاش گفت: تولید گل‌های فصلی در نهالستان شهرداری و پاکسازی و کشت میادین در ورودی‌های این شهر در حال انجام است.

انتقال زائران ورامینی با ۴۰ دستگاه اتوبوس

علیرضا مؤمنی، شهردار ورامین گفت: به منظور شرکت مردم ولایتمدار شهرستان ورامین در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، ۴۰ دستگاه اتوبوس زائران را به حرم مطهر امام راحل اعزام می‌کند.

سرپرست شهرداری آبادان انتخاب شد

محمد متور با رأی اکثریت شورای شهر آبادان به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب شد.

انتقال زائران امام خمینی (ره) با ۳۰ دستگاه اتوبوس

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک گفت: به منظور شرکت عاشقان امام راحل در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان، ۳۰ دستگاه اتوبوس زائران را از مناطق مختلف قرچک به حرم ملکوتی ایشان اعزام می‌کند.

بهره‌برداری از پارک بانوان ایذه

علیرضا ره‌انجام، شهردار ایذه گفت: پارک بانوان ایذه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

آغاز فاز دوم ساماندهی تپه نورالشهدای دهدشت

علیرضا نیکویی زاده، شهردار دهدشت گفت: عملیات ساماندهی و توسعه فاز دوم تپه نور الشهدای دهدشت برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان آغاز شد.

شناسایی وضعیت معابر شهر زنجان با اسکن لیزری

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان از اسکن لیرزی همه معابر شهر خبر داد و گفت: با این اقدام که برای اولین بار در زنجان انجام شده است، همه عوارض و وضعیت معابر نیازمند ترمیم شناسایی شده که با اولویت بندی، عملیات آسفالت‌ریزی در آنها در حال انجام است.

مشکل آتش‌سوزی در سایت پسماند دزفول برطرف شد

ایمان کناری زاده، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول گفت: آتش سوزی‌های سایت دفع زباله دزفول که موجب مشکلات بهداشتی برای اهالی منطقه شده بود با راه‌اندازی سامانه خنک کننده برطرف شد.

بازنگری حریم شهر باسمنج

وحید بنایی، شهردار باسمنج گفت: حریم واقعی باسمنج سه الی پنج برابر مقدار فعلی است؛ بنابراین باید مجدداً بررسی شود.

کد خبر 579703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.