هدفون بی‌سیم TV Clear Sennheiser معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدفون بی‌سیم TV Clear Sennheiser با قابلیت افزایش وضوح صدا و اتصال به تلویزیون بدون بلوتوث معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هدفون بی‌سیم TV Clear Sennheiser اولین محصولی نیست که شرکت سنهایزر به صورت خاص برای اتصال به تلویزیون معرفی کرده است، مدل‌های قدیمی‌تر مانند RS 2000 نیز عملکرد یکسانی با این محصول ارائه می‌دهند و برای استفاده‌های طولانی‌تر نیز راحت‌تر هستند.

هدفون بی‌سیم TV Clear Sennheiser دو مزیت بزرگ نسبت به محصولات قدیمی این شرکت ارائه می‌دهد که بارزترین آن، ظاهر شبیه به مدل‌های معمولی و بهره گرفتن از طراحی جمع‌وجور است که می‌تواند به راحتی داخل گوش کاربر قرار بگیرد. عمر باتری این محصول در حالت استفاده از نرخ تأخیر کم و با در نظر گرفتن باتری کیس شارژ، ۲۲ ساعت اعلام شده است.

هدفون بی‌سیم TV Clear Sennheiser می‌تواند به ایجاد آرامش در اتاق خواب کمک کند، البته این محصول راهکاری عالی برای افرادی است که مشکلات کم‌شنوایی دارند، زیرا می‌تواند وضوح صدا را تا پنج سطح افزایش دهد و تشخیص دیالوگ‌های فیلم بدون نیاز به بلند کردن صدا آسان‌تر خواهد شد.

دیگر مزیت هدفون ذکر شده نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر، این است که می‌توان از آن‌ها به عنوان هدفون بلوتوث معمولی برای اتصال به لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند و حتی تلویزیون‌های هوشمندی که بلوتوث ارائه می‌دهند، استفاده کرد. این ویژگی باعث می‌شود هدفون بی‌سیم TV Clear Sennheiser مانند دیگر هدفون‌های بی‌سیم روزمره، همه‌کارتر باشد. به نظر می‌رسد که قیمت محصول ذکر شده ۴۰۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 579659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.