توقف پرواز در فرودگاه‌های استان تهران تا ساعت ۱۳ امروز

هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، پرواز در فرودگاه‌های استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۳ امروز متوقف می‌شود.

به گزارش ایمنا، امروز و هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران از جمله مهرآباد، امام خمینی و پیام پنج ساعت متوقف خواهد شد.

علیرضا مجذوبی، معاون بهره‌برداری شهر فرودگاهی امام خمینی در این خصوص گفت: کانترهای پروازهای بعد از ساعت ۱۳، از سه ساعت قبل از آن برای پذیرش مسافران عملیاتی است.

وی افزود: تمهیدات لازم صورت گرفته است. به دلیل احتمال بسته بودن یا ترافیک در اتوبان تهران – قم در بازه زمانی اعلام شده، ضروری است مسافران، کروی پروازی و مراجعان به شهر فرودگاهی امام خمینی از مسیر جایگزین تردد کنند.

تمام پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، مطابق برنامه انجام خواهد شد و مسافران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت پروازی خود از طریق سایت www.IKAC.IR و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ اطلاع حاصل کنند.

تعطیلی فرودگاه‌های استان تهران پیش از این به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی طی اطلاعیه‌های هوانوردی اعلام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 579645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.