۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
ادعای جنجالی امباپه تکذیب شد!

کیلیان امباپه یک توییت "جعلی" را حذف کرد که مدعی بود می‌خواهد نیمار، مائوریسیو پوچتینو و ۱۲ نفر دیگر از پاری سن ژرمن برکنار شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه یک توییت "جعلی" را حذف کرد که مدعی بود می‌خواهد نیمار، مائوریسیو پوچتینو و ۱۲ نفر دیگر از پاری سن ژرمن برکنار شوند. گفته می‌شود این مهاجم تحت شرایط قرارداد جدیدش در اتاق هیئت مدیره نفوذ کرده و درخواست‌های عجیبی داشته است.

امباپه ماه گذشته انتقال به رئال مادرید را که مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد انجام شود، به خاطر امضای قراردادی جدید با پاری سن ژرمن رد کرد و آینده خود را تا سال ۲۰۲۵ در این باشگاه تمدید کرد.

طبق گزارش‌ها، قهرمان لیگ ۱، این بازیکن ۲۳ ساله را به پردرآمدترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل کرد، در حالی که گفته می‌شود او در مورد آنچه در پشت صحنه این باشگاه می‌گذرد، اظهار نظر تندی کرده است.

امباپه گزارش جعلی را محکوم کرد

رسانه SPORTbible در تاریخ ۲ ژوئن توییتی منتشر کرد که مدعی شد امباپه می‌خواهد نیمار، به همراه سرمربی (پوچتینو) و ۱۲ نفر دیگر را از باشگاه اخراج شوند. آنها پس از دریافت پاسخ مستقیم امباپه، توییت اصلی خود را حذف کردند و او در پاسخ نوشت: "همه آن خبرها فیک بوده است."

ادعای جنجالی امباپه تکذیب شد!

آیا امباپه قدرت بیشتری در پاری سن ژرمن دارد؟

امباپه ممکن است در هیأت مدیره پاری سن ژرمن در هیچ عنوان رسمی نداشته باشد، اما رسانه‌ها تأیید می‌کنند که نظر او توسط مقامات باشگاه ارزشمند است و مورد توجه قرار می‌گیرد.

پس از موافقت با شرایط جدید، به این بازیکن فرانسوی قول داده شده است که یک پروژه موفق وجود داشته باشد، که شامل تمرکز بیشتر بر بهبود تیم، بدون صرف هزینه بیش از حد برای نام ستاره‌ها است. موفقیت در لیگ قهرمانان هدف نهایی امباپه و پاری سن ژرمن است، با وجود قهرمانی در لیگ ۱ در این فصل، اما آنها از حذف ناامیدکننده دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید هنوز در شوک هستند.

آیا نیمار و پوچتینو در پی اس جی می‌مانند؟

همانطور که توسط رسانه‌ها تأیید شده است، پاری سن ژرمن آماده فروش نیمار در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در تابستان امسال است، اما این بازیکن برزیلی قصد ندارد به میل خود جدا شود. این بازیکن ۳۰ ساله که هنوز ۳ سال از قراردادش باقی مانده است، در ماه می به شبکه کانال پلاس گفت: "خوب بازی کنید و جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا را ببرید. اینها جاه طلبی‌های من برای فصل آینده هستند. "باید این عناوین با پاریس کسب شود. من با پی اس جی قرارداد دارم، بنابراین چاره‌ای نیست. بله، با پاری سن ژرمن خواهم بود."

با این حال، آینده مائوریسیو پوچتینو در پاریس چندان روشن نیست، زیرا سرمربی آرژانتینی بیشترین انتقادات را بخاطر فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۱ باشگاه متحمل شده است. طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن به دنبال جایگزینی پوچتینو است و زین الدین زیدان، سرمربی سابق مادرید به عنوان نامزد اصلی معرفی شده است. سرمربی سابق تاتنهام تا سال ۲۰۲۳ با قهرمان لیگ ۱ قرارداد دارد، اگرچه در زمانی که او شدیداً با منچستریونایتد مرتبط بود، رابطه پوچتینو با پاری سن ژرمن به نقطه جدایی نزدیک شده بود.

کد خبر 579625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.