هوای اصفهان سالم است/۲ ایستگاه در وضعیت نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه، سیزدهم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۸۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _جمعه، سیزدهم خردادماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه باهنر با شاخص ۱۲۱ و جی با شاخص ۱۴۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

ایستگاه احمدآباد با شاخص ۷۴، استانداری اصفهان با شاخص ۷۹، پروین با شاخص ۷۴، خرازی با شاخص ۷۵، رودکی با شاخص ۵۸، فرشادی با شاخص ۵۵، فیض با شاخص ۵۲ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۶۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، رهنان، خرازی، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، مبارکه، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با شاخص ۸۰ و مبارکه با شاخص ۷۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۱۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 579492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.