نواقص پروژه بزرگراه شمالی کرج

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: فضای خوبی در قسمت طولی مجاور پل "b1" بزرگراه شمالی شهر برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وجود فضای خوب در بخش طولی پل "b1" بزرگراه شمالی کرج، اظهار کرد: بهتر است فراخوان جهت ورود سرمایه‌گذار به این پروژه طراحی شود.

وی با بیان اینکه جای سرمایه‌گذار و روش‌های تأمین منابع مالی در پروژه بزرگراه شمالی کرج خالی است، اضافه کرد: اکنون که در حال اجرای پایلون و تیرریزی پل هستیم، می‌شود اقدامی انجام داد که با حضور سرمایه‌گذار، پل و مسیر گردشگری فاخری داشته باشیم.

نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به پیگیری‌های استاندار البرز در خصوص پل "b1"، تصریح کرد: رفع مشکلات ترافیکی اتوبان تهران به قزوین نیازمند همکاری بیشتر و مشارکت فعالانه اداره کل راه و شهرسازی در اجرای این بزرگراه است.

وی افزود: باری که امروز روی دوش شهرداری است در حیطه وظایف دولت قرار دارد و منطقی است دولت برای به مقصد رساندن آن همکاری کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: به وعده‌ای که مسئولان دولتی در بازدید از بزرگراه شمالی شهر کرج داده‌اند، حساب کرده‌ایم و منتظر عملیاتی شدن و پرداخت ۵۰ درصدی سهم دولت هستیم.

کد خبر 579452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.