۴ پروژه آموزشی نیمه تمام در گلپایگان افتتاح می‌شود

استاندار اصفهان گفت: چهار پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان گلپایگان تا دهه فجر ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز_ پنجشنبه دوازدهم خردادماه_ در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان گلپایگان اظهار کرد: گره توسعه و احداث ناحیه صنعتی در گلپایگان و گلشهر باید در شهرستان حل شود.

وی از بهره‌برداری چهار پروژه آموزشی نیمه تمام در شهرستان گلپایگان تا دهه فجر ۱۴۰۱ خبر داد و تصریح کرد: استخر شنای این شهر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از محل اعتبارات سفر تأمین می‌شود.

استاندار اصفهان گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری دو میلیارد تومان برای زورخانه شهر گوگد و برای رختکن سالن ورزشی این شهر دو میلیارد تومان اعتبار از محل تملک دارایی تخصیص اعتبار اختصاص پیدا می‌کند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان پیگیر مصوباتی که امروز در شورای اداری مشترک استان و شهرستان به تصویب رسید، باشند.‌

وی با بیان اینکه امروز در سفر یک روزه به شهرستان گلپایگان از مناطق شهرک صنعتی گلشهر و گلپایگان و مسکن ملی بازدید به عمل آمد، افزود: از نزدیک در جریان مشکل فاضلاب مسکن مهر و واحدهای تولیدی قرار گرفتیم.
استاندار اصفهان افزود: امروز در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان ۲۳ مصوبه به تصویب رسید که امیدوارم بخشی از مشکلات شهرستان در حوزه آب، راه‌های ارتباطی، واحدهای تولیدی و تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهری حل شود.

مرتضوی گفت: امروز در جلسه ستاد تسهیل ویژه شهرستان گلپایگان ۱۹ مصوبه در زمینه رفع مشکل تسهیلات، بیمه، مالیات و تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی انجام شد.

وی با اشاره به تصویب هفت مصوبه در جلسه معاونت عمرانی استانداری اصفهان با شهرداران و شوراهای روستایی، گفت: در سفرهای شهرستانی با برنامه‌ریزی مدونی که انجام می‌دهیم سعی داریم تمام مصوبات به سرانجام برسد، همچنین دبیرخانه سفرهای شهرستانی در استانداری به منظور پیگیری مصوبات تشکیل شده است.

استاندار اصفهان با اشاره به مدیریت سد کوچری گلپایگان، گفت: بهره‌برداری از سد کوچری با هدف تأمین آب شرب برخی شهرستان‌ها بوده است لذا مدیریت آن از سوی شرکت آب نیرو در تهران تعیین می‌شود.

مرتضوی با اشاره به پروژه راه آهن، گفت: برای پیگیری پروژه راه‌آهن قرار است در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی جلسه‌ای داشته باشیم تا پروژه راه آهن در اصفهان نیز فعال‌تر شود.

کد خبر 579445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.