تجلیل از استاد جلال امجد در ویژه برنامه «سپاس اسطوره»

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با سالروز میلاد پیشکسوت ارزنده ورزشی جلال امجد (پیشکسوت بسکتبال) تجلیل از این استاد برگزار شد.

احسان بعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیشکسوتان به عنوان سرمایه‌های نمادین شهر هستند و به عنوان شمع فروزان ورزش شهر باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «سپاس اسطوره»، تصریح کرد: سپاس اسطوره به پیشکسوتان بالای ۶۵ سال اختصاص دارد و در قالب این برنامه سعی می‌کنیم در سال جاری در روز تولد این افراد، ضمن نگاهی به کارنامه این پیشکسوتان، مراسم تکریم برای آنها برگزار کنیم.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با سالروز میلاد پیشکسوت ارزنده ورزشی جلال امجد (پیشکسوت بسکتبال) شامگاه گذشته _چهارشنبه یازدهم خردادماه_ مراسم تجلیل از این استاد برجسته با حضور جمعی از پیشکسوتان، خانواده و دوستان و همراهان استاد امجد در سالن اجتماعات معاونت ورزشی سازمان واقع در خیابان توحید میانی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف بر اجرای ویژه برنامه سپاس اسطوره ورق زدن کارنامه فعالیت ورزشکاران پیشکسوت بالای ۶۵ است، گفت: در ماه آینده جمعی دیگر از پیشکسوتان و بزرگان ورزش شهر را در سالروز میلادشان تجلیل خواهیم کرد.

تجلیل از استاد جلال امجد در ویژه برنامه «سپاس اسطوره»

کد خبر 579371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.