ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فجرسپاسی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب در آخرین بازی فصل، در ورزشگاه آزادی به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال فجرسپاسی شیراز و پرسپولیس تهران، دیدار هفته سی‌ام و پایانی لیگ‌برتر فوتبال ایران را مقابل یکدیگر برگزار خواهند کرد. این دیدار با وجود میزبان بودن فجرسپاسی، ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

پرسپولیس با کسب ۵۷ امتیاز و یک بازی کمتر، در جایگاه دوم جدول قرار دارد و برای تثبیت آن می‌تواند تنها یک‌امتیاز از تقابل با فجر به‌دست بیاورد. اما فجرسپاسی با ۱۷ امتیاز پس از تنها یک فصل حضور در لیگ‌برتر به لیگ دسته‌اول سقوط کرد و بر همین اساس این دیدار تقریباً تشریفاتی به‌حساب می‌آید.

گوهری پایان‌دهنده چارچوب نامطمئن پرسپولیس در لیگ

احمد گوهری، دروازه‌بان دوم تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در زمان‌های دعوای لک با کادر فنی و سپس در روزهای آماده نبودنش درون دروازه قرمزها می‌ایستاد اما باز هم مطمئن کار نکرد، در آخرین بازی فصل محافظ دروازه قرمزها خواهد بود.

پایان لیگ با کاپیتان

سیدجلال حسینی برخلاف بازی‌های هفته‌های گذشته پرسپولیس در ترکیب اصلی با علی نعمتی زوج خط‌دفاعی را در بازی پایانی تشکیل خواهند داد. بازی سیدجلال مقابل فجر می‌تواند آخرین بازی او برای پرسپولیس در دوران حرفه‌ای‌اش باشد. رامین رضائیان و سعید آقایی بدون هیچ مشکلی آماده‌اند تا مانند تمام دیدارهای قبلی دفاع راست و چپ پرسپولیس را تأمین کنند.

بازگشت سیامک در سراشیبی فصل

در خط میانی سیامک نعمتی که بعد از بازگشت طولانی‌مدت به‌دلیل مصدومیت و عمل جراحی هفته گذشته برای پرسپولیس گلزنی هم کرد فیکس خواهد بود. در غیاب رضا اسدی و میلاد سرلک، کمال‌الدین کامیابی‌نیا در کنار هافبک‌جوان سرخ‌پوشان یعنی محمد شریفی مرکز میدان را در سیطره خود در خواهند آورد و احسان پهلوان هم روبه‌روی سیامک نعمتی، وینگر راست تیمش خواهد بود.

چاره‌ای جز زوج‌شدن عالیشاه و پاکدل نیست

امید عالیشاه در آخرین جدال پرسپولیس از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد گرفت و حامد پاکدل که موتور گلزنی‌اش مدتی است خاموش شده است خود را برای گلزنی مقابل فجر سقوط کرده آماده می‌کند تا لیگ را با گلزنی برای تیمش به پایان برساند.

ترکیب پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی

احمد گوهری، علیرضا ابراهیمی، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضائیان، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی، امید عالیشاه و حامد پاکدل.

کد خبر 579272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.