گسترش نمایشگرهای کاغذ الکترونیک در بحرین برای افزایش پایداری

مدیران منامه، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر بحرین، در نظر دارند با استفاده از فناوری Papercast، به نصب نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی در سراسر ایستگاه‌های اتوبوس پرتردد شهری بپردازند و از این طریق به افزایش پایداری کمک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Papercast یک فناوری اطلاعات مسافران در زمان واقعی است که از نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی خورشیدی در ایستگاه‌های اتوبوس برای نمایش اطلاعات مربوط به لحظه ورود اتوبوس‌ها، جدول زمانی آن‌ها و سایر اطلاعات حمل‌ونقل عمومی بهره می‌گیرد. مدیران منامه در نظر دارند به نصب این فناوری در ایستگاه‌های اتوبوس پرتردد سراسر شهر بپردازند و از این طریق، پایتخت بحرین را در رسیدن به اهداف توسعه پایدار خود هدایت کنند. این اقدام یک استراتژی ملی به حساب می‌آید که برای مدرن‌سازی حمل‌ونقل عمومی و تسهیل تردد برای تمام کاربران پیاده خواهد شد. با این حال، در مرحله اول تنها ایستگاه‌های اتوبوس پرتردد پایتخت کشور از مزایای آن بهره‌مند خواهد شد و در مرحله بعد، نیز ایستگاه‌های مترو به این فناوری مجهز خواهد شد.

گسترش نمایشگرهای کاغذ الکترونیک در بحرین برای افزایش پایداری

نصب سیستم کاغذ الکترونیکی جدید به عنوان یک نقطه پیشرفت برای ارائه اطلاعات زمان واقعی مسافران در سراسر شبکه حمل‌ونقل عمومی عمل خواهد کرد، ضمن این‌که در تسهیل استفاده از اتوبوس‌های شهری توسط مردم و همچنین بهبود تردد از طریق مترو در آینده سهیم خواهد بود. بدون شک، ترویج هرچه بیشتر تردد از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی نقش مهمی در انتقال انرژی و افزایش پایداری شهرها ایفا خواهد کرد که مدیران منامه با اقدام جدید خود، رسیدن به چنین هدفی را سرعت خواهند بخشید و به هوشمندی هرچه بیشتر شهر کمک زیادی خواهند کرد.

مدیران پایتخت بحرین پس از انجام تحقیقات متعدد، Papercast را برای تحقق هدف خود انتخاب کردند زیرا پیاده‌سازی این فناوری در سایر کشورها، تاب‌آوری آن را در مقابل تغییرات شدید آب‌وهوایی ثابت کرده و در ضمن، سیستم مدیریت محتوای آن نیز از کارآمدی بالایی برخوردار است.

گسترش نمایشگرهای کاغذ الکترونیک در بحرین برای افزایش پایداری

کد خبر 579104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.