سینمای شهر صنعتی اراک تابستان بازگشایی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از بازگشایی سینمای فرهنگسرای شهر و اجرای برنامه‌های متنوع اوقات فراغت در تابستان خبر داد.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راه‌اندازی مجدد سینمای فرهنگسرای شهر واقع در شهر صنعتی اراک در سال ۱۴۰۱ در دستور کار سازمان قرار گرفته است و در صدد هستیم در این سالن به عنوان سینمای نیمروز به شهروندان خدمات‌رسانی کنیم.

وی افزود: کاربری‌های دیگر سینمای فرهنگسرای شهر اراک در جای خود باقی است و در نیمی از روز برنامه‌های آموزش شهروندی، آگاه‌سازی و توانمندسازی شهروندان در آن انجام خواهد شد و در مدت زمان باقی‌مانده کاربری سینمایی سالن برای اکران فیلم برای عموم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه سینمای فرهنگسرای شهر، اظهار کرد: دو تیم کارشناسی قوی، امکان‌سنجی پروژه را مورد بررسی قرار داده‌اند و پس از طی مراحل فنی و ارائه نقشه‌ها کار اجرا آغاز خواهد شد و برای تابستان افتتاح سینما را در پیش خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار ستاد اوقات فراغت تابستان را در سازمان تشکیل داده‌ایم که ذیل آن برنامه‌های متنوعی برای عموم شهروندان در سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی که با کمک چند تیم کارشناسی قوی در ستاد اوقات فراغت تابستان تدوین شده است، شامل آگاه‌سازی و توانمندسازی شهروندان می‌شود که در کنار یک سری برنامه‌های تفریحی و ورزشی به اجرا خواهد رسید؛ این طرح به صورت محله محور در ۵۵ محله شهر اجرایی می‌شود و در این برنامه‌ها نگاه ویژه‌ای به محلات کم‌برخوردار اراک خواهیم داشت.

کد خبر 579099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.