جشن بزرگ روز دختر در کرج برگزار می‌شود

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: جشن بزرگ روز دختر امروز (سه‌شنبه) در محله اسلام‌آباد این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت افزایش نشاط اجتماعی در جامعه به‌خصوص در مناطق کم‌برخوردار کرج، اظهار کرد: نشاط اجتماعی و سلامت در حال حاضر از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه است.

وی افزود: مناطق کم‌برخوردار نیز با وجود موضوعات مختلف نیاز به نگاه بهتر و دقیق‌تر دارند و برای آن‌ها باید اهتمام ویژه‌ای در حوزه‌هایی همچون نشاط اجتماعی، سلامت و خصوصاً پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشت.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج تصریح کرد: سازمان فرهنگی علاوه بر برنامه‌ریزی برای گرامیداشت و برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی، سعی دارد قدم‌های متفاوتی در راستای ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی بردارد.

وی ادامه داد: با هدف تکریم دختران به‌عنوان یک سرمایه انسانی در جامعه، جشن ولادت حضرت معصومه (س) و نکوداشت روز دختر، در محله اسلام‌آباد کرج که یک محله کم‌برخوردار اما دوست‌داشتنی و قدیمی است، برگزار خواهد شد که می‌تواند اتفاق خوبی در افزایش نشاط و همچنین رضایت‌مندی مردم باشد.

علیمردانی خاطرنشان کرد: تکریم دختران نمونه، رصد ستارگان در رصدخانه مرکز علمی آسمان‌نما، موسیقی و مولودی‌خوانی از جمله برنامه‌هایی است که در جشن روز دختر اجرا خواهد شد.

وی ضمن دعوت از شهروندان کرجی برای حضور در جشن روز دختر در محله اسلام‌آباد، خاطرنشان کرد: این آیین امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه_ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به همت مرکز علمی آسمان‌نما و سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

کد خبر 578838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.