۵ دانش‌آموز در حادثه متروپل آبادان جان خود را از دست دادند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان پنج دانش‌آموز جان خود را از دست دادند که پیکرهای آنها از زیر آوار خارج شده است.

به گزارش ایمنا، مسعود حمیدی‌نژاد اظهار کرد: سه دانش‌آموز از خرمشهر و دو دانش‌آموز از آبادان در این حادثه جان باختند.

وی با اظهار تأسف از این حادثه که به جان‌باختن تعدادی از هموطنان و مصدوم شدن ۳۷ نفر منجر شد، افزود: "ملیکا و میترا صالحیان‌پور" و "مسیح صادقی" از خرمشهر و همچنین "آرین و حمیدرضا جلیلیان" از آبادان در حادثه ریزش برج متروپل جان خود را از دست دادند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان که هفتم خردادماه در پی یافتن پیکرهای سه دانش‌آموز خرمشهری جان‌باخته در حادثه متروپل پیام تسلیتی صادر کرده بود، امروز سه‌شنبه نیز در پیامی درگذشت آرین و حمیدرضا جلیلیان دو دانش‌آموز آبادانی این حادثه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حمیدی‌نژاد آمده است: خبر تأسف بار درگذشت دانش‌آموزان آرین و حمیدرضا جلیلیان از آموزش و پرورش آبادان در حادثه ریزش ساختمان متروپل موجب تأثر و تالم مجموعه تعلیم و تربیت در استان خوزستان شد.

وی به نیابت از فرهنگیان استان خوزستان فقدان این دانش‌آموز بزرگوار را به خانواده آنان، دانش‌آموزان و فرهنگیان فرهیخته آموزش و پرورش آبادان تسلیت گفت.

منبع: ایرنا

کد خبر 578831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.